Vega skrev:Fördelen med att vara utvecklingsstörd är att ingen vet om det. Ibland upplever jag att ingen förstår mig. Så om jag är utvecklingsstörd, så är det ingen som vet om det. Det är normalt att vara störd.
Var och en är sannolikt störd på sitt unika sätt...