Dröner skrev:Jag har inte läst vad du skrev bara såg att det stod konspirationsteoretiker. Är det något som kan förstöra en bra kväll för mig så är det någon som börjar babbla konspirationsteorier. Vad skulle konspirationer tjäna för syfte överhuvudtaget? Människor är människor med sina bra och dåliga sidor och det finns väldigt få som vill någon annan illa eftersom man inte medvetet tjänar något på det. Oftast så är det drogskadade hjärnor som tror på konspirationsteorier har jag gång på gång sett. Smoke that spliff and get a ticket to paranoia land.
Vad du berättar här är alltså att du inte kan härbergera tal om konspirationer. Du har en psykologisk brist som inte låter dig betrakta värdelöst hur grupperingar söker ställning inom ett större sammanhang.
Den som inte tror på konspirationer har inte betraktat de sammanhang de ingår i och hur man stärker gruppen, eller ja gruppens existens beror på, ett uteslutande av andra. Med andra ord ett konspirerande mot andra.
Men jag vill ju inte förstöra din kväll. Destruktion pådyvlar jag bara de starka, eller de jag kan stärka.
http://www.youtube.com/watch?v=ZepZA5io_Pk