"Love (unconditonal love) is without question, lifes greatest experience.
It brings one into communion with Infinite Intelligence. " - Napoleon Hill
Ju mer kärleksfull, andlig jag blivit, desto mer och mer lever jag mitt liv uteslutande efter
de subtila känslor som jag uppfattar kommer från min kontakt med Infinite Intelligence.
I sin bok Think and Grow Rich skriver Napoleon Hill om något som han kallar för Infinite Intelligence.
Själv visste jag inte förut om detta verkligen var sant, han skrev om att de som hade kontakt med
Infinite Intelligence skulle kunna få vägledning, information om faror, om möjligheter och annat.
Idagsläget vet jag om att detta stämmer, vidare skriver Napolen Hill att få kontakt med Infinite Intelligence
tar lång tid och är en utveckling som sker genom vårt inre.
Infinite Intelligence
Moderator: Moderatorgruppen
-
Humblelamb
Re: Infinite Intelligence
nuddle skrev:Ju mer kärleksfull, andlig jag blivit, desto mer och mer lever jag mitt liv uteslutande efter
de subtila känslor som jag uppfattar kommer från min kontakt med Infinite Intelligence.
I sin bok Think and Grow Rich skriver Napoleon Hill om något som han kallar för Infinite Intelligence.
Själv visste jag inte förut om detta verkligen var sant, han skrev om att de som hade kontakt med
Infinite Intelligence skulle kunna få vägledning, information om faror, om möjligheter och annat.
Idagsläget vet jag om att detta stämmer, vidare skriver Napolen Hill att få kontakt med Infinite Intelligence
tar lång tid och är en utveckling som sker genom vårt inre.
stort upp till de andliga vägfararna. babylon fallin', spirituality stand tall!
Återgå till "Religion och andlighet"