Men du har ju inte uppfattat vad jag skrivit. Jag har inte sagt att vi inte ska slänga ut JBig, dvs. attt han ska ha en "chans till", allt beror på honom och på hur diskussionen förs.Kallekula skrev:Så sker hela tiden. ….du får en chans till innan….
Men bryter man mot lagen så funkar inte lagen så som du vill. Den funkar som vi vill. Demokrati.
Är du emot demokratin? Är du nazist?
Det handlar inte om att någon brytit mot "lagen" eftersom det inte existerar någon lag, och existerar det någon konstruerad lag från första början så är den till för att underlätta interaktion, inte för något högre syfte, som vissa andra gärna vill tro.
Sen är det inte jag som är nazisten i detta sammanhang. Det enda jag efterlyste var en diskussion, och detta tycks för mig vara ett mycket mer demokratiskt anspråk än den häxjakt många andra här söker.
