Bite of the apple
Moderator: Moderatorgruppen
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
Sefket Ramovic skrev:Ja, jag kan få orgasmer utan någon speciell sädes-uttömning. Fördelen med det är att man kan hålla på längre, man kan få massa orgasmer en efter en, till skillnand från ifall man får utlösning. Sedan får jag riktigt sköna helkropps-orgasmer... lyckades även framkalla en bra erektion enbart genom avsikt nyligen, skall försöka sedan även få orgasm enbart genom avsikt. I framtiden hoppas jag kunna ha sex med vem jag vill genom min fantasi!
Du kan läsa Mantak Chias böcker om sexualitet.
Var det genom böckerna du kom på att man kunde göra så eller blev det så av en händelse och du byggde vidare på det?
Det är ju klart fördelar med utebliven sädesuttömning, ingen energiförlust för mannen och ingen befruktning av kvinnan (såvida man inte är ute efter det förstås
"I framtiden hoppas jag kunna ha sex med vem jag vill genom min fantasi!"
Haha coolt, ja då kan man ju ha sex på avstånd fast man befinner sig långt ifrån varandra!
To attain knowledge add something every day....
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster