Bite of the apple
Moderator: Moderatorgruppen
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
sailaways skrev:I don't know...
I don't know why... it took so long...
Seriously, i'm crap and all over the place. Will you help me find the riddle's answer to where it all began? (L)
What can I do?
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
Sefket Ramovic skrev:de eviga dalarna
fyllda med mening
och fullsatt lycka
såsom meningen med livet
i dess närheten vilar jag
se hit o hör min röst
viska in i ditt öra
magins svärd fylld av lycka
kom närmare
och lyssna
fjärrilarna som svärmar
omkring den ljusa dalen
en källa vars namn du inte får säga
vars namn aldrig får sägas
men om du kunde se mitt ansikte
skulle du le för evigt
i lycksalighet och återvända aldrig mer
mitt ansikte är skönare än de skönaste dalarna
En fågel viskade i mitt öra att du visste något om orgasmer utan utlösning, intressant, vill gärna veta mer :P
Är det något du själv praktiserar?
To attain knowledge add something every day....
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
-
Sefket Ramovic
- Avslutat konto
- Inlägg: 505
- Blev medlem: 18 mar 2011 12:24
- Ort: många gånger har jag velat vakna ur en dröm, vaknat och funnit att jag drömmer!
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster