Kaffe

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

holoteist

Kaffe

Inläggav holoteist » 09 apr 2013 23:46

Kaffe är smexigt, CTMU smexigare.

SigurdV

Re: Kaffe

Inläggav SigurdV » 10 apr 2013 00:32

Zokrates skrev:Jag får lita på mitt undermedvetna, så nu har jag varit ute och köpt mig en påse morötter, känner mig riktigt nyttig! :)
Vettigt! Man bör bli vän och kompis med sitt undermedvetna...(Om det inte är defekt, då vet jag inte vad man bör göra.)

Användarvisningsbild
Pilatus
Moderator

Kaffe

Inläggav Pilatus » 10 apr 2013 08:00

Zokrates skrev:[...] precis när jag går fram mot koppen får jag en sladdajävel mellan fötterna, flyger fram med händerna ut
och slår till bordet, tekokaren flyger iväg, liksom kaffebryggaren med den fulla koppen som stått på den, här gjorde jag en räddning som heter duga, tiden saktar ned, jag fångar i tur och ordning in allt som rör sig, tekokaren gav jag en push så den ställde sig rätt, koppen tog jag tag i, samtidigt som jag parerade med underdelen av handen kaffebryggaren, fångade mjölkkartongen som var på väg från mig med handen som nyss parerat tekokaren, slutligen krummade jag ryggen för att återfå balansen, inget i golvet och inte en droppe kaffe spilldes ut, super.. nja, coffeman!!

En mycket underhållande och expressiv beskrivning. Du tycks ha en snabb reaktionsförmåga, god koordination och spatial uppfattning. Inte illa. Du skulle haft potential att bli en utmärkt målvakt, föreställer jag mig.
Moderator

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Kaffe

Inläggav Algotezza » 10 apr 2013 09:57

Bajsbakterier i Lunds vatten idag. Media varnar oss även från att nyttja våra kaffeautomater då vattnet inte där blir tillräckligt upphettat. Hur ska vi nu kunna sköta våra jobb?

Men lite skit brukar rensa systemet...

/Algotezza
Algotezza aka Algotezza

Återgå till "Tankar och känslor"