Zokrates skrev:Marko skrev:transversal skrev:Anders skrev:transversal skrev:Såg en man som stod och drog i snorren idag i Slottskogen. Dagisklass på gräsmattan han spanade ut över. Härligt.

Vet inte vad jag riktigt skulle tycka om det ifall jag såg en snubbe som gjorde det. Men jag skulle nog tänka på det efteråt, det skulle jag.
Ingrep du på nåt sätt?
Ja för fan. Sa till dagispersonalen och polisanmälde efteråt. Han skulle ju bara kunna ta en liten treåring och kila iväg med, lätt som en plätt.
Hur vet du attj personen var pedofil ?
Jag läste precis ett stycke om en grekisk filosof som masturberade samtidigt som han åt sin mat ute på stadens gator.
Tände han på maten tro... eller var det något annat ?
Stod han och åt i parken, eller glodde han på barnen, det borde väl avslöja det isåfall?
Själv begriper jag mig inte på blottare, ja inte heller exhibitionister, men det är väl någon psykisk störning kan jag tänka mig, ungefär lika grav som den att samla på pengar eller gå ut och slå ned någon på måfå, för mig är de parafiler hela bunten och det oavsett vad de tuggar på.
Jag antar att den som mastruberar utomhus inte är en helt sund människa som du sa.
Vem vet, han kanske tände på en hund som en av de vackra fröknarna hade med sig,
eller så var han inte medveten om att han onanerade...
Det kan vara som så att han tänder på ungar och är en pedofil, men det vet man inte innan man pratat med personen i fråga...
kvinnor är ofta snabbare med att dra slutsatser som inte helt matchar verkliga livet.
Jag hade en granne som hade pedofilnojja och ringde polisen och socialen stup i kvarten.
det räckte med att någon var extra trevlig mot barn för att utlösa hennes tvångsmässiga beteende.
har man jobbat på nattpub så vet man att folk gör det mest konstiga på de mest udda ställena,
ibland vid bardisken... berusat och drogat folk e inte helt som dom ska va.