Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Har inte tänkt på onani på flera år, bara i en annan form som kanske inte bör kallas för onani. Fragment och så. Är det en förkastlig kristen dömmendeutsaga, alltså ältad genom uppluckring och i död, återkristalliering av sådan?
Mediciner? (Jag trodde det var att "stå still" och att "stå stilla" som djupt personligt identifierat behov, i krisen helt opersonlig/idealistisk, innebar något helt annat, filosofiskt, och därför djupt kränkande..)
Död i hypnotisk estetisk fetisch för fragment och fragmentarisk närvaro i de andra, representerat av spänt linjärt minne -arketypisk mänsklighet, och de är, meningslösa? = Vetenskap. Frågetecken. Enormt frågetecken.
Mediciner? (Jag trodde det var att "stå still" och att "stå stilla" som djupt personligt identifierat behov, i krisen helt opersonlig/idealistisk, innebar något helt annat, filosofiskt, och därför djupt kränkande..)
Död i hypnotisk estetisk fetisch för fragment och fragmentarisk närvaro i de andra, representerat av spänt linjärt minne -arketypisk mänsklighet, och de är, meningslösa? = Vetenskap. Frågetecken. Enormt frågetecken.
Jag hatar metaforernas illusoriska glansis och slätstrukenhet i massorna liksom jag hatar min brist på utbildning där jag nästan börjar hallucinera av min egen depression när jag tvingas ställa upp på fula människors spektakel, där min galaktiska synd i folkets sinnessjukdom gör mig till en pengako där ödlornas orakelprofetior är spymedel inför den kulturella extraheringsmaskinismens inbillska dödslöfte.
Återgå till "Tankar och känslor"