Vilken musik lyssnar ni på? [ändra från "https" till "http" för att se inbäddade videos]
Moderator: Moderatorgruppen
- Johan Ågren
- Administratör
- Inlägg: 3367
- Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
- Ort: Gävle
- Johan Ågren
- Administratör
- Inlägg: 3367
- Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
- Ort: Gävle
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Inlägg: 5804
- Blev medlem: 28 jun 2005 18:54
Johan Ågren skrev:Tror det finns någon app i iPhone där man kan sätta ihop kottar och pinnar, så det är ingen ursäkt. :) En iPhone är ingenting i sig, den blir vad du gör den till. Tror man kan ladda hem en sådan där superannyapp också för att få omedelbar pli på barnen.
*Humpf* Och jag som inbillade mig att du skulle vara förstående och stötta mig i dessa svåra tider :wink:
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Inlägg: 5804
- Blev medlem: 28 jun 2005 18:54
- Terra incognita
- Inlägg: 24
- Blev medlem: 26 mar 2011 21:06
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
Usch för det vinnande bidraget! Tråklåt! De kan lyssna på Rix FM, där är det fullt med sånna där själlösa ihopslängda dängor man hört förut!
Gillade Italien, Tyskland, Slovenien och speciellt UNGERN. Tvillingarna från Irland är ju bara för sköna
Gillade Italien, Tyskland, Slovenien och speciellt UNGERN. Tvillingarna från Irland är ju bara för sköna
To attain knowledge add something every day....
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Inlägg: 5804
- Blev medlem: 28 jun 2005 18:54
- TekheeTaiteilijan
- Inlägg: 251
- Blev medlem: 29 nov 2009 17:07
- Ort: varande
Återgå till "Kultur - konstarterna"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster