lynx skrev:Ja, tack Väderkvarn! Jag är verkligen inte vältränad. Nu kan jag spänna och slappna av sidmusklerna på magen (det har säkert ett namn) när jag sitter här i trädgårdsstolen. Varva symetriskt. Spänning uppåt.
Hur går det? Har du hunnit med något mer träningspass?
det blir svårbegripligt hur jag än uttrycker mig. Visst vet jag att alla har muskler, hur otränad man än är. Men nu har jag lokaliserat mina magmuskler, bekantat mig med dem. Sitta helt avslappnad och bekanta mig med det och börjar lära mig hur jag kontrollerar det. Beklagar att det tar tid för mig. För mig är detta inte något erotiskt.