LEK: Antingen eller
Moderator: Moderatorgruppen
- TekheeTaiteilijan
LEK: Antingen eller
Jag börjar med 2 alternativ. Du skriver det alternativet du helst skulle välja, sedan skriver du 2 nya alternativ som någon kommer att svara på, osv.
Pepparkakor eller lussekatter?
Pepparkakor eller lussekatter?
To attain knowledge add something every day....
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
...to attain wisdom remove something every day
Man kan inte få allt...
- TekheeTaiteilijan
Färja - alltid velat tillhöra dessa beryktade sjömän, om än i lek på en färja...
Älska eller Bli Älskad
Älska eller Bli Älskad
"I would not know what the spirit of a philosopher might wish more to be than a good dancer." - Fredrich Nietzsche
- TekheeTaiteilijan
TekheeTaiteilijan skrev:Sticka en kamin med spunnen stålull lät intressant och kreativt - why not? :lol:
Hålla ett seriöst föredrag om olika sexleksaker eller klä ut dig till motsatta könet för en kväll?
Får bli det första. Har redan långt hår och byxor.
Ge sin högra arm för att bli ambidexter eller få en spik i foten som stigmatiker
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
Eftersom jag redan är både höger och vänster hand och fotad så tjänar jag ju inget på att förlora en arm för att bli något jag redan är, en spik i foten för nada är ju inte heller lockande för någon, så jag avstår helst båda alternativen, men föredrar en spik i foten framför att förlora en arm vilket får bli mitt val.
Ukrainsk lägervakt i nazistlägret Sobibor under andra världskriget, eller judisk fånge i densamma?
Ukrainsk lägervakt i nazistlägret Sobibor under andra världskriget, eller judisk fånge i densamma?
- TekheeTaiteilijan