Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
-
filosofierbart
sailaways skrev:Ja men det förstod jag.
Jag är ändå nöjd att ha en kavaj av nåt slag i min garderob. har uppdaterat mitt klädskåp nu i några månader en del, men som nybörjare i modedjungeln är det inte så jätte enkelt.
Skitsnyggt! Vilken slump, idag bar jag en svart kavaj som är väldigt lik den där, och under hade jag en väldigt liknande tröja som också gick ut utanför kavajen vid handlederna. Jag kände mig snygg! :)
Din kavaj påminne om original penguin jacket! Har du sett?
http://www.facebook.com/OPJacket
-
filosofierbart
Skogsälvan skrev:Ja du... när jag har blivit tillfrågad i den frågan har det varit till heterosexuella män och som jag som heterosexuell kvinna gillar, dvs. en skärning som framhäver den manliga kroppen, axlar, rygg osv. När det gäller dig skulle jag inte föreslå Någon kavaj jag känner till. De alternativen du gav nu som du var sugen på tyder på att du gillar en casual/ledig stil med lite detaljer. Vill du ändå ha en kavaj är det viktigaste att den sitter snyggt på dig. Massproducerat kommer inte i närheten av skräddarsytt.
Jag vill ha en skräddarsydd kostym!
Angående tävling. Ja, visst. Kör hårt! Jag är väl ingen som kan hindra er direkt. :)
Ledtråd nummer 1: Dygnsrytm. och Hallucinogena/psykadeliska drogers möjliga långsiktiga effekter
Just nu tänker jag på hur magen känns efter ett stycke Kalvkött med Ris, kantareller och gurka.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
filosofierbart
sailaways skrev:filosofierbart skrev:sailaways skrev:Ja men det förstod jag.
Jag är ändå nöjd att ha en kavaj av nåt slag i min garderob. har uppdaterat mitt klädskåp nu i några månader en del, men som nybörjare i modedjungeln är det inte så jätte enkelt.
Skitsnyggt! Vilken slump, idag bar jag en svart kavaj som är väldigt lik den där, och under hade jag en väldigt liknande tröja som också gick ut utanför kavajen vid handlederna. Jag kände mig snygg! :)
Din kavaj påminne om original penguin jacket! Har du sett?
http://www.facebook.com/OPJacket
Nej den har jag aldrig sett...
Kavajer och kostymer och sånt är nog snyggaste kläderna man kan ha egentligen.
Tycker pingvinjackan är riktigt cool! Att den har sin historia är ju 60% av vad som gör hela jackan. Men färgen och glansen tycker jag annars är cool.
Och angående kavajer och kostyrmer och sånt så håller ja med till 100%. Jag gillar Pondusen bakom det.
http://blog.musicskins.com/wp-content/u ... 24-768.jpg
Kappa på det är också jävligt nice.
http://www.coutureinthecity.com/wp-cont ... 00003f.jpg
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
filosofierbart
Skogsälvan skrev::lol: ... ok... händer det att du har en skäggig avatar?
Det känns som att vi bryter mot reglerna här, och chattar vilket jag tar för givet är förbjudet i trådar. Dock så ser jag att du har över 5000 inlägg och iomed att du vågar Chatta, så vågar väl jag också. Vi får ta smällen tillsammans om moderatorerna kommer på oss...!!!! :o
Det kan hända att min avatar har skägg, men det har ännu inte hänt.
Ledtråd 2: Kill Bill, Hattori Hanzo.
Jag känner mig väldigt eftertraktad just nu. Du får en önskning av mig, det kan vara precis vad som helst. Se det som att jag är en Aladdins lampa.. säg vad du önskar dig och jag ska Manifestera det i din verklighet. :)
Nu tänker jag på hur jag ska klä mig inför en KrogRunda. Det blir nog Kavaj, jeans, mina läckra svarta skor och min mysiga tjocktröja.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
filosofierbart
Skogsälvan skrev:Vad rolig du är! Jag tycker om såna här mysterierHar ingen aning om vem/vad hattori hanzo är. Jag får önska dig en trevlig kväll på krogen, själv ska jag strax spela alfapet. Min önskan som du ska uppfylla ska jag fundera över
Jag tänker på dig Skogsälvan.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Mhmm... *rynkar på pannan och trummar med fingrarna på skrivbordet*
Nu hade jag ingen spegel där, jag kanske inte syntes alls :shock: Nja, förmodligen såg jag ut som vilken byfåne som helst med en lätt förståndshandikappad uppsyn. Vem är du, busunge??!
"Det är inte volten som skadar dig, utan amperen." (Kompis)
-
filosofierbart
Återgå till "Tankar och känslor"