Zokrates skrev:Ja du badass, innan du kallar det för flum, så lär dig nått.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Absoluta_nollpunkten
När du sedan läst igen länken, så förklara för mig Varför det inte skulle kunna existera en absolut nollpunkt
i tillståndet som gav upphov till urpartiklarna från början, eller rättare sagt, en nästintill absolut nollpunkt
enligt den hypotes jag kastat fram?
Förresten, du behöver vare sig läsa eller förklara något, jag märker av ditt sätt att resonera att du ändå inte
begriper skillnaden mellan en temperatur och den absoluta nollpunkten som ju de fakto endast är
avsaknad av värme.
Erkänn att du snackar skit. Du är inte alls bevandar i fysik och fysikens begrepp. Du snackar flum, helt klart. Felet med dej är du blåser upp dej till något gigantiskt. Allra minst är du det, jag ser dej som en medioker typ utan spetskompetens.
Take it or leave it, don't care.