Nordiska fredssamtal

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

Benjie
Inlägg: 649
Blev medlem: 29 apr 2006 00:40

Nordiska fredssamtal

Inläggav Benjie » 08 aug 2012 09:16

På fib/k:s hemsida http://www.fib.se/ kan vi se och höra Ola Tunanders (forskare på Peace Research Institute Oslo) ett anförande från "Nordiska fredssamtal"- konferensen i Degerfors i helgen som gick, om vad som sannolikast skedde inför och under angreppet på Libyen.

Intressant .

Benjie

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 2627
Blev medlem: 17 okt 2003 21:44
Ort: Årsta
Kontakt:

Re: Nordiska fredssamtal

Inläggav Jörgen » 08 aug 2012 19:51

Din post finns både under politik & länkar ser jag.

Höga talare av den amerikanske regimen uttrycker sitt stöd för al qaeda i Syrien,
så de är inte fiender längre???
Ner med enfalden!  Heja mångfalden!

Benjie
Inlägg: 649
Blev medlem: 29 apr 2006 00:40

Re: Nordiska fredssamtal

Inläggav Benjie » 10 aug 2012 19:28

Uppmärksamt av Dig! ;-)

Men visst ..USAs state department eller ledare, vet att spela spelet medvilken spelare som helst.
Al Qaeda? Fine with us! We want to trade this against that.

Svårare var det inte.

Benjie


Återgå till "Politik och samhälle"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 11 och 0 gäster