Pilatus skrev:unik skrev:Du har rätt Vega och övriga fel. Ha en fin kväll. VSOMM
Alltid kränkt. Ät en glass och le mot solen, unik!
Hej kära du, är inte kränkt, bara bekräfta att Vega har rätt.
Sedan väljer vi Tao Tzu med solsken istället för glassen
Pilatus skrev:unik skrev:Är upplyst, sedan kan folk tycka vad dom vill, det betyder inget nu eller om 100 år.
Du menar att det är någon som tänker något ofördelaktigt om dig?
Det rör inte mig det minsta, samlar pant och handlar på matmissionen.
Början av 2027 ska vi betala Annes och Vegas, samt min egna support avgift på detta forum.
Du kan se på saken på följande sätt, så slipper vi missuppfattningar framöver.
Är inte behov av mer pengar, status eller uppmärksamhet.
Tycker vi något inte stämmer, så säger vi det.
Ibland med och ibland utan förklaring, inte pga av mattflykt, utan vissa saker kan vi inte påtala öppet.
Önskar dig en fantastisk TISDAG

Bruset av folkhav och där morgondagens speglingar blir en repris.
Det yttrar sig som att allt upprepar sig i mångt och mycket.
Känslan där jakten på pengar, status och uppmärksamhet aldrig tar slut.
Avsikten är att ta avstånd och närma sig stillheten och vardagslyckan.
Formen att hålla sin mor i handen och ge sin dotter en puss på kinden, samtala och umgås.
Tanken är att vara bra, tänka bra och göra bra.
Viljan är att rikta fokus på de saker som betyder något i livet, dina medmänniskor och dom du älskar.
Agera efter goda och bra levnadsvillkor är inte svårt i dagens Sverige om man inte jagar och gapar efter allmosor.
Intentionen är att göra det bästa möjliga av dom levnadsvillkor man har att förhålla sig till och vara till freds med livets lottodragning.
Preferensrymden är ju sådan att man kan åstadkomma det andra inte tror är möjligt och hålla det för sig själv.
Den utlösande kraften är att rädslan hämmar många människor från att falla fritt och börja utforska det som är främmande och nytt.
VSOMM