kaktus skrev:Jag tänker sluta skriva här och jag kommer aldrig att återvända, du har din övertygelse och jag har min. Jag orar inte med det här längre, tack för att du inte har skrivit att jag "horar" för andra och sånt. Det är för mig oacceptabelt och jag finner mig absolut inte i sånt. Det här blir bland det sista jag skriver här och det anstår mig inte att bli utsatt för övergrepp av ngn knarkare och andra.
MVH:Kaktus
Varför springer du omkring här och snackar skit om mig? Har du nåt att säga mig så finns jag här, var åtminstone så anständig att du vänder dig till mig om du har nåt att säga mig! Jag anser, och har min fulla rätt att så göra, att du är "själsligt prostituerad" när du gör beställningsjobb och söker publikens smicker. Har du nån invändning mot det som inte bara är en substanslös upprördhet, eller ska jag tolka det här som att jag helt enkelt bara har alldeles för rätt i det och att du också vet det nånstans?
Varför bemöter du inte den hyggliga gest som swingpirate bjuder dig på genom att söka möta dig i en diskussion? Är det under din värdighet? Har du ens förstått att det här är ett forum?
Kom igen nu kaktus, jag tror faktiskt du kan ha en del att ge om du bara slutar spela nåt slags porslinsdocka och kastar dig in att gå en rond i ringen. Så här är det i verkligheten, den sekulära världen. Vi som inte vuxit upp i en religiös familj där alla varit eniga om dogmen, vi diskuterar faktiskt saker, och vi finner njutning i det också, och vi ifrågasätter, och tänker, och det är faktiskt också hela djävla poängen!