Flower skrev:ja...men den sk makten är bara en illusion. I din tro är du stark och med det så går det att på olika sätt leva efter den oxå. Endast människan själv sätter sina gränser. :)
... i dialog med omvärlden...
A
Moderator: Moderatorgruppen
Flower skrev:ja...men den sk makten är bara en illusion. I din tro är du stark och med det så går det att på olika sätt leva efter den oxå. Endast människan själv sätter sina gränser. :)
Flower skrev:ja...för därför främst dialog med dig själv..
Carpe Nihil skrev:Hehe, jag är absolut inte Näckrosblad och jag har själv tagit avstånd från näckrosblads syn på nihilismen, och förklarat att jag anser att SNUS är en mycket löjeväckande organisation - så som A.N.U.S. Inte för att CounterOrder är mycket bättre, men de är iaf värda nämnvärt mycket mer respekt.
Carpe Nihil skrev:Jag gillar både sekter, fascism och heroism, men det har ingenting med mitt inlägg i diskussionen rätt/fel att göra.
Carpe Nihil skrev:Som sagt, oseriöst och löjligt rent ut sagt.
Carpe Nihil skrev:Är det fel att kapa ett flygplan och susa in i WTC? Nej, givetvis inte.
Carpe Nihil skrev:Moderatorer borde inte tillåta ett sånt trollbetende på forum.
Carpe Nihil skrev:Ditt beteende är givetvis inte fel i en objektivt filosofisk synvinkel. Ditt beteende är fel i en given synvinkel, nämligen internetforums etik.
Carpe Nihil skrev:Mitt uttalande är helt i linje med diskussionen, och nej, det finns inget givet regelsystem för världen. I Usamas ögon så är det korrekt agerande, i Bushs ögon så är det ett felaktigt agerande. Håller du inte med?
Carpe Nihil skrev:Det är inte svårt att se vem som på ett näst intill barnsligt sätt fiskar efter uppmärksamhet här.
Användare som besöker denna kategori: 21 och 0 gäster