Jag är en demokrat och argumenterar utförligt i min blogg vad jag står för. Det som står i min blogg är altså mitt lägger. De som tycker om det mästa som står där. anser jag vara likasinade. Alla motståndare kan läsa min blogg och kan eventuellt bli påverkade och att anpassa sig. De motståndare som vill bråka med mig och vill pressa på mig dumheter (t. ex. religiösa dumheter) kommer jag att tillbackavisa och vill inte ha med dessa tjurskallar att göra. Det finns gott om förnuftiga människor jag kan samarbeta med för att utveckla sunda ideer och att rädda den sjuka världen. Jag tror att nästan alla människor har ett sunt förnuft och stor vilja till samförståelse vilka till slut kommer att segra och att dominera.
Några (och några av er) har avancerat förnuft men använder detta för för att argumentera för egoistiska och inhumana ändamål (egoism). Tjuvar, bedragare, mafiosl och liknade personer har avancerade hjärnor för att kunna utföra sina ofta exremt avancerade dåd. www.elektronisk-globalisering.blogspot.com