Inläggav Andreas » 30 jul 2011 09:13
Bland goda vänner genom åren så har kring hälften varit invandrare. Tycker det är skönt med olika kulturer. De absolut värsta situationerna där jag verkligen vantrivs är när det bara är svenskar i min ålder, med liknande utbildning och bakgrund och alla förväntar sig att man skall tycka och tänka som dem. Tvi vale, det är då livet känns meningslöst.
Inse era jävla tattare sceptisk och mask-karsten att det bara finns ett problem och det är muslimernas dualism gällande tjejer och killars sexliv. Det löses genom att inte vika sig för de muslimska männens aggressioner utan ta debatten med dem. Tycker vi gott kan kräva att de ska acceptera att här får tjejerna välja själva och utvisa de muslimska föräldrar som inte kan acceptera det. Lösningen ligger i att komma runt beröringsångesten för denna fråga. Tar man den frågan på allvar så finns ingen anledning för något sverigedemokratiskt parti. Sverigedemokraterna är för övrigt fega som inte ger sig in i denna fråga utan bara tar ett steg tillbaks och fokuserar på gruppfrågor. Detta är sakfrågan - lös den och skit i alla epiteteringar som rasism och dylikt.
Det finns bara ett integrationsmässigt problem, det är muslimernas förbud för deras tjejer att välja en ickemuslim. Tackla kärnan fegisar.
Var finns förresten de kvalitattiva debatterna med de erkända akademikerna om detta. Någonstans på forum, newsmill, bara inom universitetsmedier, interna möten?
Var sker debatten?
Och att stå upp för våra finaste drag inom traditionen hur gör man det. Finner vi fina exempel inom någon orden eller loge? Jag var på en 50års fest i norskt logesammanhang en gång som pojkvän till dottern. Där fann jag ett sådant exempel, men så var det nog också en speciell plats. Finner vi Breivik i ytterkanten av sådana logesammanhang. Kniven tror jag skaver i kontaktfjärmandet med hans diplomatpappa, det är ju ändå från sin far han fått höjden.
Är det som Zokrates säger, det är de faderslösa som är de farligaste. Jag hade och göra med en sådan från jungeln, han jag köpte marken av och jag har sällan mött sådan egoistisk lögn (de ljuger ju helt annorlunda i jungeln, mer som att tysta ner något område). Han vill gärna vara vän med mig igen/fortfarande men när jag säger att han måste erkänna sina lögner till Daimeledarna i europa som vi bodde hos när han knullade med 'horan' (alla fäderlösa tjejer i jungeln är 'horor', 100 % av styvfäder i Afrika har sex med sina styvdöttrar enligt min väninna med denna erfarenhet i inbördeskrigsland) som de samtidigt presenterade henne som oskuld. Fortfarande pratar de om henne som oskuld och själv knegade (ja vanligt knegarjobb med knegarlön, övertid och jobb i norge på smestern) ihop 150'000 spänn på 15 månader grovhugget uttryckt. Hur länge har Breivik bott eller jobbat i muslimsk kultur btw? Jag har jobbat som enda svensk bland 18 invandrare på framsitsbygget på underleverantör till volvo, med Kurdiska som huvudspråk, endast män (ca <10% kvinnor och ca 5 % svenskar) i ett år. Jag har tagit Breiviks ämne på allvar. Jag vet hur starka de kurdiska patriarkerna är. När jag blev förbannad på dem så var det någon som gick i taket själv, han blev så aggressiv och for nästan på en gammal fd pinotche-soldat med mc-olyckeskadat bakhuvud timmen efter. De kunde inte beröra ämnet. Ilskan kom hos mig efter hand, här ett exempel på en triggare:
Hafid från Marocko, 28 år gammal liksom jag, men fyrbarnsfar. Han hade tre döttrar och en son, sonen var bara tre eller så. Jag hade visat en länk till musikvideorna 'ansiktsburk', 'hatten är din' med flera. Vi skämtade mycket, en gång sa han skråckande och förtroligt till mig:
Ja ni svenskar är bra, när min son blir stor skall jag säga till han att skaffa en svensk tjej. Jasså sa jag, men du har ju tre döttrar, vad med dem då. Där var det inget snack han mullrade till direkt: Haram! Svenskar har ingen kuk.
Klass A och klass B förrädare, var det så han kallade dem. Har han gjort listor? Har han räknat?
ps. Har inte satt mig i frågan ang rättslig kastrering och menar inte mig vilja ge så mycket värde i det, mer än som ett känslouttryck kanske? Sett som jag försökte förklara mig för suchanother häromveckan.
Ville inte Breivik visa kuken åt Al-Quaida och muslimkämparna i afganistan med flera?
Den modiga variaten av högerextremism är ju när några högerkillar åker på semester i Egypten och raggar på tjejerna på de gammaldags marknaderna i Kairo.
Där kan beväpning vara berättigagt.
Som kommunikation till muslimpatriarkerna är det enda ställe jag ser ett värde i Breiviks agerande. Och kan han inte backa upp det genom att visa att han eller övriga tempelriddarceller kan ta närmsta charter till muslimland för att ragga lokalbruttor. Ja kan de inte det så är jag inte så imponerad av allt det tekniskt kompetenta och arbetsmässiga engagemanget.[/i]
...och Herre, inled oss inte i fjant-ande, utan fräls oss ifrån ondo