Guds tjänare skrev:Är incest en sexuell handling?
Incest är en sexuell lägning då det följer din princip:
ayatolla skrev:Att runka=handling
att avnjuta en avrunkning av sin partner som man har sexuella känslomässiga band till=läggning.
Jag tror dessutom att de finns mer känslor i ett incest förhållande än ett homosexuellt.
Vilket är logiskt då dem har levt med varandra under sitt liv.
varför är homosexualitet en sådan viktig fråga för dig?
Känner du dig hotad av dem eller?
Accepterar samhället homosexuella (vilken man redan gjort) så kommer flera perversa sexuealiteter(du kanske vet att tidelag är accepterat av lagen) att accepteras. Homosexuealiteten är första steget mot ett samhälle utan principer.
Jag personliga är inte hotad, men våra barnbarn är däremot hotade.
Jag vill inte att samhället skall bli till ett djuriskt samhälle.
MVH/tjänaren
Att knulla med sin mamma är en sexuell handling inte en läggning.
Att knulla med sin pojkvän är en sexuell handling
Ett incest förhållande kan vara både homo eller hetrosexuellt.
Incest är handling.
Wikipedia
Incest (av lat. incestus, från in och castus, "obefläckad, kysk") med en äldre juridisk term blodskam,
i egentlig betydelse sexualhandlingar mellan personer som är förenade med blodsband, det vill säga är biologiskt släkt. Incest regleras i brottsbalken och är ett lagbrott om det sker mellan förälder och dess barn eller barnbarn, eller mellan helsyskon.
Om du inte vill att samhället skall bli djuriskt kanske du skulle fundera på att flytta till månen, du skulle då bli enda djuret där, men då har vi det där med celibat grejjen, ta med flickvännen. Nej just det om du vill säkra er avkommas och dess generations fortlevnad krävs incest, med risken för den inavlade avkomman inte blir en fullvärdig utvecklad supermänniska.
Människan är ett djur där av är den djurisk i sin natur, därav är samhället redan och har alltid sedan människan utvecklades till det djur den är idag ett djuriskt samhälle, docket ett välutveklat djuriskt samhälle.
Vet inte riktig hur du ska göra med de här påstådda hotbilderna dina barnbarn i framtiden enligt dig måste tampas med.
Idag är det terrorister som enligt många borgare är hotbilden, igår var det judar kommunister i morgon är det homosexuella. Mmm det verkar ju logiskt. Kanske blir de kristna i övermorgon.