suchanother skrev:Vill inte spela besserwisser men det enda raka är att acceptera och sen efter den premissen göra det bästa möjliga av situationen. Ho ho ho
Innan jag dör så hoppas jag får testa olika grejer som att göka, röka, bögsex, avsugning, påtändning, avtändning…kommer inte på nåt mer i hastigheten men allt är i Henry Millers anda.
Avantgardet, beskriv din situation med 3 ord.
I tre ord...lite annat vokabulär än Varney då: Vansinne, misär, livsleda (hade jag inte varit så förbannat smart så hade jag tagit livet av mig för länge sen)
Testat det mesta. Bögsexet kom i tioårsåldern, när man just lärt sig runka. Satt ett gäng småpojkar och runkade, om och om igen, tills kuken ömmade så fort blodet strömmade till. Viljan tog vid där libidot inte räckte till. Man körde upp kuken i allt som den gick köra upp i. Man provade smaka på varandras kön. Man runkade och runkade och runkade. Underbar tid. Ingen sädesvätska att ta hänsyn till, man gick på nåt slags tomgång i väntan på könshår och pubertet.
Sen fick man ta ut svängarna ytterligare för att det skulle bita på en. Det var så drogerna och kriminaliteten kom in i bilden. I unga år var det rätt oskyldigt. Man tjuvrökte och tjuvdrack, bröt sig in i skolan kvällstid - innan de hade datorer så det fanns inget av värde att stjäla. Sakta men säkert eskalerade allt till gatuliv, knark, och bilstölder. I äkta kamikazeanda sökte vi knarka oss till psykos, och flera av oss lyckades till slut. Nu känner jag mig bara hög när jag är ren och nykter, så länge sen man var det så det är en mycket främmande känsla.