Bibeln och Koranen har blivit ersatta!!!
Moderator: Moderatorgruppen
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Språket
Hade tänkt skriva i en modernare vackrare form men Gud uttrycker sig på detta viset mot mig och jag vågar och vill inte ändra på hans ord.
Tänker dock skriva en lagtavla som är kortfattad och enkel i A3-format.
Men visst kan man få ohyra och skadedjur som straff ifrån Gud.
Men Gud är alldeles underbar om man får kärlekens ande ifrån honom det är mitt mål att mina anhängare skall nå det målet.
Jag har det väldigt besvärligt materiellt sett men lever i vad som är nästan ett paradisliknande tillstånd, ibland bättre.
Var på grund av alla "tokbollar" på den här planeten tvungen att uttrycka mig på ett svårt sätt som kan vara svårt att läsa.
Men man får en aldeles sann bild av Gud om man läser min hemsida, åtminstone en sann bild av honom.
Kärlek endräkt frid och vänskap är det jag vill uppnå.
Tänker dock skriva en lagtavla som är kortfattad och enkel i A3-format.
Men visst kan man få ohyra och skadedjur som straff ifrån Gud.
Men Gud är alldeles underbar om man får kärlekens ande ifrån honom det är mitt mål att mina anhängare skall nå det målet.
Jag har det väldigt besvärligt materiellt sett men lever i vad som är nästan ett paradisliknande tillstånd, ibland bättre.
Var på grund av alla "tokbollar" på den här planeten tvungen att uttrycka mig på ett svårt sätt som kan vara svårt att läsa.
Men man får en aldeles sann bild av Gud om man läser min hemsida, åtminstone en sann bild av honom.
Kärlek endräkt frid och vänskap är det jag vill uppnå.
-
suchanother
- Avstängd
suchanother Måhända att vi inte della hennes upfating om Gud,
men jag tycker faktis att du borde tänka på vad du säger, andra kan blir förolämpad av vad du säger.
Men åter till det vi prata om,
Men enligt mig, pga alla trkbollar, så bode man då inte skriva på ett lätförsåligt språk så att dom kan ta in det du vill säga?
MVH FIG
men jag tycker faktis att du borde tänka på vad du säger, andra kan blir förolämpad av vad du säger.
Men åter till det vi prata om,
Men enligt mig, pga alla trkbollar, så bode man då inte skriva på ett lätförsåligt språk så att dom kan ta in det du vill säga?
MVH FIG
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Min hemsida!
Min uppfattning är att man inte kan förstå min hemsida om man inte läser den noggrant om och om igen åtminstone tio ggr.
Den är i alla fall bättre än koranen och bibeln eller något annat jag läst och innehåller ett betydligt enklare språk.
Hoppas ni får en personlig relation till Gud som jag har efter att ha läst min hemsida.
Be Gud om sanningens vishetens och kärlekens ande!
http://home.swipnet.se/ReineStromvall/
Den är i alla fall bättre än koranen och bibeln eller något annat jag läst och innehåller ett betydligt enklare språk.
Hoppas ni får en personlig relation till Gud som jag har efter att ha läst min hemsida.
Re: Min hemsida!
Reine Strömvall skrev:Min uppfattning är att man inte kan förstå min hemsida om man inte läser den noggrant om och om igen åtminstone tio ggr.
/
Din inledning i ett av dina alster på din hemsida gör mig inte så inspirerad att läsa din hemsida tio gånger. Snarare har jag mycket svårt att ta det du skriver på allvar. Det är bara för mycket. Varför skulle Gud låta sin utvalde uttrycka sig på ett sätt som stöter bort de flesta presumtiva läsare? Pluralis majestatis också..."Vi Reine..." Kung Reine?
Så här skriver du:
"Detta är en skrift för de som vill berika sig med Guds sanna ord genom mig Reine Strömvall utsedd till ”son av David” av Herren A och O samt innehavare av livets krona. Är alltså frälst till prins och konung av GUD. Vi Reine med Guds nåde med andra ord. "
Jag ber att Gud måtte förläna både dig och oss alla ödmjukhetens ande.
Lev väl och hälsa Gud, när du träffar honom nästa gång!
A
Algotezza aka Algotezza
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Ödmjukhet
Alla konungar förr i världen uttryckte sig på det viset som jag gör.
Ni kanske inte förstår detta...men jag gör det.
Hade inte tänkt idolisera någon annan än Gud egentligen, inte heller hade jag tänkt att omnämna ens mitt namn, men utan mitt förord hade de kallat det för ett bedrägeri........eller ett jävla ihopklipp eller dylikt.
Nu tas jag på allvar åtminstone av de som förstår hur svårt det är.
Har ni aldrig varit i himmelriket eller i paradiset eller suttit på Guds tron så kan ni aldrig begripa heller.
Åtminstone fungerar min hemsida för mig.
Så er kritik är helt och hållet obefogad men hjälper mig ändå.
Ni kanske inte förstår detta...men jag gör det.
Hade inte tänkt idolisera någon annan än Gud egentligen, inte heller hade jag tänkt att omnämna ens mitt namn, men utan mitt förord hade de kallat det för ett bedrägeri........eller ett jävla ihopklipp eller dylikt.
Nu tas jag på allvar åtminstone av de som förstår hur svårt det är.
Har ni aldrig varit i himmelriket eller i paradiset eller suttit på Guds tron så kan ni aldrig begripa heller.
Åtminstone fungerar min hemsida för mig.
Så er kritik är helt och hållet obefogad men hjälper mig ändå.
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Finns det någon som tror på mig!!!???
Finns det någon som tror på mig för min hemsida är sanningen ifrån GUD!!
TVIVLA INTE PÅ GUDS EXISTENS!!!
Inte är vi sinnessjuka som har kontakt med Gud inte, men varenda psykiater anser detta vilket är helt fel.
TVIVLA INTE PÅ GUDS EXISTENS!!!
Inte är vi sinnessjuka som har kontakt med Gud inte, men varenda psykiater anser detta vilket är helt fel.
- Avantgardet
-
magicadehex
- Avantgardet
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Stora Guds sanna rätta lära!
Nu har jag knåpat ihop "Stora Guds sanna rätta lära" läs gärna igenom den och lämna era åsikter är ni vänliga.
-
suchanother
- Avstängd
-
Reine Strömvall
- Kontakt:
Tjänare!
Smörja!!?
Läs Bibeln och Koranen då....då pratar vi om smörja!
Men visst är jag psykiskt sjuk.......men inte som ni tror!
Allt är sant som jag skrivit!
Läs Bibeln och Koranen då....då pratar vi om smörja!
Men visst är jag psykiskt sjuk.......men inte som ni tror!
Allt är sant som jag skrivit!
Re: Stora Guds sanna rätta lära!
Reine Strömvall skrev:Nu har jag knåpat ihop "Stora Guds sanna rätta lära" läs gärna igenom den och lämna era åsikter är ni vänliga.
Vad är vitsen med något alls, att svara på ditt inlägg, att du skrev din verbalonanistiska katekes? Du skriver ju där:
Gud är den allvise allkloke allvetande allseende allhörande och är allestädes närvarande med sin ande. Gud är verkligen allvetande för han vet och håller reda på mer än vad våra sammanslagna huvuden på den här planeten kan hålla reda på.
Om han är överallt så är han i dig och i mig också, han vet och håller reda på allt. Det är han som skriver dina och mina inlägg. Som något slags tidsfördriv. Dessutom vet han redan vad som kommer att stå i inläggen eftersom han vet allt. Intet finns att tillägga. Allt är fullbordat.
Är det för övrigt inte Nisse Hult eller Helge Andén i Hjärnarp som är Gud?
"Kan jag få en kopp kaffe?"
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
Återgå till "Religion och andlighet"