Så om inte du får sista ordet så är det en förföljelse?
Så om jag svara på ditt inlägg nu så klassar du det automatiskt som en förföljelse?
(vilket är en del av din retoriska taktik). Har du lämnat dagis ens mäster retorikern?
Kolla bakåt i trådarna och försök upptäcka att det är du som skiter ned dig efter mig, inte tvärtom.
Sedär, vem ville ha sista ordet? Zokkan naturligtvis och fan ta den som besvarar hans projiceringar för den är en
stalker och trollgubbe.
Personer som är narcissister likt du får en skev verklighetsbild vad än man säger till dem.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissist ... C3%B6rning
Grejen med dig är bara att du är utstuderad i ditt sätta att förfölja personer du är jävligt duktig på det
eftersom du tar all chanser till att ta till vara tillfällena som tex nu och vända på dem så att det ska se
ut som det förhåller sig på det viset att sen Johan inte kollar mer än en vecka bakåt är ochså en av
detaljerna du utnyttjar bara därför skulle du ha fått en varning för länge sen för all de fula retoriska
knepen som du kör med. tex tystnads retorik, att gör liknelser falska genom att till exempel likna
något som kanske kommer att hända med någonting som garanterat kommer att hända etc etc.
eller som nu bara sabotera trådar för att det är kul?
Jag har hört att fiskolja skall höja intelligensen, så ta du och bälja i dig ett par liter under ett par år, så kan du återkomma när du passerat apstadiet i din progress, därefter kanske vi kan ha lite nyttigare utbyten av varandras inlägg
Ah så du dricker litervis med fisk olja?
Märks inte mer än att det just luktar apa kan det ha att göra med att du pruppar när du ska till att prata?
Dina inlägg handlar inte nått annat än om gnäll, gnäll på kvinnor, gnäll på pengar på dem som har dem, på din
f.d kärring som inte sög din kuk på kommando, gnäll på (fyll i själv)................ så det finns inte så mycket att
diskutera med dig.