Wingmakers går under begreppet nyandlighet

Traditionella religionsriktningar, men även andlighet ur ett mer generellt perspektiv.

Moderator: Moderatorgruppen

Mattias N

Wingmakers går under begreppet nyandlighet

Inläggav Mattias N » 14 mar 2008 21:20

Hejsan!
Ville bara slå ett slag för en ny form av nyandlighet här på filosofiforum, och den kallas för Wingmakers (www.wingmakers.com). Den har också ett ypperligt forum på (http://forum.wingmakers.co.uk/index.php)

Det är den första nyandlighet skrivet på pränt som jag kan ta till mej som en möjlig sanning, förrutom det jag själv har tillskansat mej genom livserfarenhet. Det är en hel del kring dessa wingmakers och jag känner att jag inte kan summera innehållet på ett bra sätt, så den som känner sig nyfiken, kan ta sig en titt på sidan och läsa lite av materialet. Jag personligen upplever det som förnuftigt och med en logisk innebörd och fortsättning på vårat högst reella samhälle, vilket inget annat på pränt har lyckats visa mej innan på samma genuina sätt.
För mej, så har det gått en bra lång tid mellan ahaupplevelserna nu de senaste åren, så det känns mycket bra att få lägga detta till min upplevelsebank nu det här senaste tillfället.

Så jag kan bara säja; håll till godo men håll den kritiska luppen för ögat, detta är inget för "-jag klarar inte av att ta mitt eget ansvar över mitt liv, så därför låter jag GUD bestämma och styra över mej och mitt tyckande, det är därför jag låter och ser så konstig ut när jag talar med/mot andra"
All i write is in the spirit of: IMHO and INAL

Återgå till "Religion och andlighet"