Oinspirerade, ovågat, säger mig ingenting, otroende, meningslös, materialism,
att jag så länge flytt från min ånger inför mitt syndande, jag kan inte längre skylla ifrån mig på någon utomstående, jag ångrar allt jag inte förstod, jag ångrar att jag sänkte mig till de förnekandes nivå vilket ledde till bitterhet, cynism och olycka,
min kärlekstro är något jag ej längre kommer att dela med mig till de otroende, förnekande, denna kärlek kommer jag aldrig mer att dela med mig av, min tid kommer inte att längre ödslas på de oödmjuka förnekarna,
det ögonblicket jag tvekade inför dig togs allt ifrån mig, auktoriteten, anden, allt. enheten fragmenerades och kvar lämnades splittrade minnen från det kompletta varandet,
väck mig ur mig ur min förnekelse inför dig, jag har syndat, jag känner ånger och ödmjukhet inför din heliga skapelse jag har ovårat, missbrukat, skändat,
ge mig styrkan att åter blir helad, ge mig modet att erkänna dig inför de otroende förnekarna av ditt inspirerande ljus,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att tro,
ge mig modet att förinta nihilismen inom mig, ge mig modet att förinta materialisten inom mig, ge mig modet att förinta ateisten inom mig, ge mig modet att förinta förnekaren inom mig, ge mig mode att förinta missbrukaren inom mig, ge mig modet att förinta den sjuke inom mig, ge mig modet att förinta psykopaten inom mig, ge mig modet att förinta den religiösa inom mig, ge mig modet att förinta dualisten inom mig, ge mig modet att förinta, ge mig modet att våga tro på modet att våga tro på tron på modet att våga tro på modet att våga tro på mig bortom denna olycka, ge mig modet att våga gå bortom olyckan, att gå bortom "olyckan", "olyckan",
utan dig har mitt liv inget värde, utan dig har jag inget att ge andra, utan dig är jag ingenting förutom olyckan, ge mig modet att komma bortom detta, detta, detta, detta, detta,
förnekarna kommer aldrig att acceptera detta, förnekarna kommer aldrig att acceptera detta, förnekarna kommer aldrig att acceptera detta, förnekarna kommer aldrig att acceptera detta, förnekarna kommer aldrig att acceptera detta, förnekaren inom mig kommer aldrig att acceptera detta, förnekaren kommer aldrig att accepera detta,
jag måste låta förnekaren inom mig att aldrig acceptera detta, jag måste acceptera att låtaren aldrig kommer att acceptera att förnekaren inom mig aldrig kommer att acceptera detta, jag måste acceptera att accepteraren inom mig kommer att acceptera att låtaren inom mig aldrig kommer att acceptera att förnekaren inom mig aldrig kommer att acceptera detta, jag måste acceptera accepteraren, jag måste acceptera att accepteraren kommer att acceptera, jag accepterar, jag accepterar, jag accepterar, jag accepterar, jag accepterar detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, detta, jag, jag, jag, jag, jag, du, du, du, du, du, du, detta är
Du måste skriva en rubrik om du skapar ett nytt inlägg
Moderator: Moderatorgruppen
-
JimmyAberg
Du måste skriva en rubrik om du skapar ett nytt inlägg
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony
-
JimmyAberg
-
JimmyAberg
Har ingen aning om var jag ska, jag menade allvar.. jag ska bara inåt.
Är lite trött bara, annars skulle vi kunna ta några lappar. Funderar på att göra något farligt bara för att "komma på" mig själv och krakelera spelet för att landa i min kreativitet.
Alltså det här är så familjebetingat, det är ett luftkonkretiserat skådespel. Sanningen är ett spel för mig, alltså bortom systemen jag är besatt av. Språket är ett spel, jag vet alltid att jag underordnar mig en min egen personliga show..
Är lite trött bara, annars skulle vi kunna ta några lappar. Funderar på att göra något farligt bara för att "komma på" mig själv och krakelera spelet för att landa i min kreativitet.
Alltså det här är så familjebetingat, det är ett luftkonkretiserat skådespel. Sanningen är ett spel för mig, alltså bortom systemen jag är besatt av. Språket är ett spel, jag vet alltid att jag underordnar mig en min egen personliga show..
-
JimmyAberg
-
JimmyAberg
-
JimmyAberg
-
JimmyAberg
Postmortem: http://www.filosofiforum.com/forum/vie ... 202#128202
...
EDIT:
Du är hur som helst bäst! Vi hörs!
...
EDIT:
missade detta.om du har lite vaket hemma kan du ta med dig det..
Du är hur som helst bäst! Vi hörs!
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony
Återgå till "Religion och andlighet"