Hejsan allihopa

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Sebbe

Hejsan allihopa

Inläggav Sebbe » 21 jul 2006 21:23

Hej allihopa :D

Hittade det här forumet av en slump när jag sökte runt på nätet efter konsirationsteorier (?)
Har smygit runt några dagar och fick se att här pågick det en massa intressanta diskusioner, så nu är man reggad och redo att ge sig in i debatten.

Jag får passa på att be om ursäkt redan från början då min förmåga att utrycka mig bra i skrift är väldigt begränsad jämfört med det stora flertalet här inne.
vilket troligen kommer att leda till en del missförstånd och huvudvärk pga dåligt skriva inlägg

Men det får ni tyvär leva med :)
Sebastian

Användarvisningsbild
hovnarr
Moderator

Inläggav hovnarr » 21 jul 2006 22:21

Hej och välkommen Sebbe!

Hoppas du ska trivas här :)

-narr-

Fication
Kontakt:

Re: Hejsan allihopa

Inläggav Fication » 22 jul 2006 00:18

Sebbe skrev:Jag får passa på att be om ursäkt redan från början då min förmåga att utrycka mig bra i skrift är väldigt begränsad jämfört med det stora flertalet här inne.

En vuxen förklarade den meningen för mig. Den betydde visst "Jag kan inte skriva så svårt." :wink:

Det påminner mig om när jag fantiserat om att vara med i amerikansk talk-show, typ Letterman (när jag blivit världsberömd). Då ska jag öppna med en första mening i stil med:
"I would like to start by apologizing for my disabilities in the english language."
följt av:
"That sentence was rehersed."
följt av:
"That one was also rehersed, this one is not!"

Välkommen Sebbe! :)

Återgå till "Mötesplatsen"