Var hälsade :)

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Ircha
Kontakt:

Var hälsade :)

Inläggav Ircha » 15 okt 2006 19:28

Hej, jag är en 14 åring som kan anses lite udda möjligtvis, jag är väldigt intresserad av filosofi, universum, konst och musik, jag finner mig själv fascinerad av andra världar, tankar och medvetande.
Jag ritar i photoshop, s.k "digital konst" och försöker skapa konst jag finner att jag kan sjunka in i, vackra bilder med färger, känslor, krafter och tankar.
http://writeitdown.deviantart.com för dom flesta av bilderna jag gjort.

Jag är lite mer liberalistisk/Höger när det gäller politik, när det gäller filosofi, så filosoferar jag mest om andra världar, livsåskådningar och religion.
Jag gillar synthpop, hiphop/pop och saker med en bra melodi som jag kan sjunka in i, oftast tröttnar jag på artisterna efter någon vecka eller två, ifall jag lyssnar på dom mycket.
Jag är ganska intresserad av pyskologi också, intelligens och olika sätt att fungera på.
Trevligt att träffa er :)
Jag drömmer, alltså sover jag.

Användarvisningsbild
FIG
Kontakt:

Inläggav FIG » 15 okt 2006 19:48

Var hälsade Jordbor

väklmen hitt och hoppas att du kommer att gilla forumet,
skälv så är jag interserad av rymden, och endel annat, det är bara söka på mitt använda namn om du vill veta mycket mer.
se även min hemsdai på http://users.maxxflow.com/~fig-ghd742/ om du har lust med det,
jag programera, min egna program balndannat :=)
MVH FIG
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com

Ircha
Kontakt:

Inläggav Ircha » 15 okt 2006 20:20

FIG skrev:
Var hälsade Jordbor

väklmen hitt och hoppas att du kommer att gilla forumet,
skälv så är jag interserad av rymden, och endel annat, det är bara söka på mitt använda namn om du vill veta mycket mer.
se även min hemsdai på http://users.maxxflow.com/~fig-ghd742/ om du har lust med det,
jag programera, min egna program balndannat :=)
MVH FIG

Häftiga program, jag vill också lära mig programmera, ska göra det när jag gått ut nian tror jag. Kanske tidigare, måste skaffa mig en kompilator, troligen Visual C++ professional 2005, då jag fått den rekommenderad för mig.

Användarvisningsbild
FIG
Kontakt:

Inläggav FIG » 15 okt 2006 21:02

Jag probramera i språket Visual Basic 6.0
skulle vilja lära mig att programera i C++ också, vid något tilfäler,:)

ska göra det när jag gått ut nian tror jag. Kanske tidigare,

Gör det nu, medans du har tanken uppe, annas blir det kanse inte av, ta tid att lära sig

Ps jag lärde mig det av slute av 9an, tro jag, eller var det något tidigade?
nu går jag i gynasumet förata året,
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd

www: Fig.Maxxflow.com

Mail: fig.ghd742@gmail.com

Ircha
Kontakt:

Inläggav Ircha » 15 okt 2006 21:06

Jag lärde mig programmeringsspråket Darkbasic på drygt en vecka, men jag tröttnade snabbt då språket var så instabilt och lamt.

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 15 okt 2006 22:18

Ircha skrev:Jag lärde mig programmeringsspråket Darkbasic på drygt en vecka, men jag tröttnade snabbt då språket var så instabilt och lamt.

Ta då en titt på C#-baserade XNA Game Studio från Microsoft. Lite hetare än Dark Basic tycker jag. Den är dessutom helt gratis.

Ircha
Kontakt:

Inläggav Ircha » 16 okt 2006 21:52

Tror jag ska leta upp något profesionellt nu, jag vill ha maximal kontroll typ, vill iaf ha ett riktigt språk jag har /nytta/ av.. Visual Studio 2005 Professional, troligen.

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 17 okt 2006 20:36

Ircha skrev:Tror jag ska leta upp något profesionellt nu, jag vill ha maximal kontroll typ, vill iaf ha ett riktigt språk jag har /nytta/ av.. Visual Studio 2005 Professional, troligen.

Nu utvecklar ju inte Microsoft längre några .NET-wrappers för DirectX, så på Windows-plattformen och XBox 360 är nog dessvärre XNA det tyngsta du kan köra.

Återgå till "Mötesplatsen"