Var väldigt länge sen jag var här och tror aldrig jag skrev nån presentation då, så tänkte jag gör det nu.
Jag är en man på 26 år som är utbildad i teoretisk filosofi och kognitiv neurovetenskap med inriktning på medvetandefrågor. För övrigt spelar jag piano och sjunger, huvudsakligen egenkomponerad musik (lyssna gärna på min låt som jag lagt upp i galleriet). Utöver det tränar jag ungdomar i friidrott och försöker hålla igång lite själv med det också. En del funktionell fåfängeträning blir det ibland också (=styrketräning).
Jag är förlovad med en underbar kvinna som är 19 år äldre än mig och som har tre barn i min ålder ungefär. Min flickvän är sångerska, keramiker och poet.
Vi bor i ett stort hus på landet där det är lugnt och skönt och vackert på sommaren, men iskallt på vintern då vi inte har råd att värma upp det ordentligt. På sommaren bor vi dock mest i en grotta på Gotland.
Tyvärr är jag sjukskriven för psykiska problem och har en aspergerdiagnos samt aggressiv ledgångsreumatism, men hoppas bli friskare och kunna bli mer självförsörjande någon gång i framtiden.
God jul och Gott Nytt År till er alla!