Ooops! Jag tänkte väl att det fanns en presentationstråd... Först nu såg jag den! :oops:
Ja, Sara heter jag. Jag bor i en förort till sthlm tillsammans med min kille, hans lillasyrra och hans pappa.
Jag växte upp i ett radhus i en ivandrartät förort tillsammans med storebror, mamma och pappa, och gick delvis i grundskolan där.
Idag är mina föräldrar skilda och min far har gift om sig med en finska. Min bror studerar historia på universitetet och vi är rätt så tajta.
Jag flyttade hemifrån när jag var 16, gick naturbruksgymnasium, och läste sedan medicinsk fysik på universitet. Men tröttnade på detta, började ta några ströjobb. Och där är jag nu.
Jag har två systrar också från mammas tidigare äktenskap. Mellan mig och min äldsta syster skiljer lika stor ålder som mellan henne och mamma. Vi står varandra nära. Min yngre storasyster är gift och har två barn, men vi pratar inte längre.
Just nu tar jag det lugnt, betalar hyran, och försöker bli av med min prestationsångest och ständiga strävan att vara bäst, smartast och aktivast. Istället tar jag det lugnt och mediterar bort stressen.
Jag tänkte att jag kanske kunde flyta runt lite på nätet, speciellt nu när extistenciella frågor har börjat ploppa upp i huvudet på mig.
Och det är jobbigt då jag inte har någon som vill diskutera dom med mig.
Detta är jag och mitt ursprung. Jag är svensk, tjugo år, lång och har lite smygkomplex över min blondhet och färgar därav håret brunt. Jag är född i lejonets tecken, därför är min avatar ett lejon.
Så nu tror jag att ni har en rätt så bra bild av vem jag är. :)
Tjenixen!
Moderator: Moderatorgruppen
-
transversal