www.DUMHETERiGENESIS.nu

Hittat intressant information på internet? Ge bra länktips till andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

l_johan_k

www.DUMHETERiGENESIS.nu

Inläggav l_johan_k » 08 apr 2007 16:38

Hej!

Första inlägget får bli lite reklam för min hemsida: :wink:

www.DUMHETERiGENESIS.nu

Sidans primära syfte är att försök svara på de LÖGNER, dumheter, missförstånd, orimliga tolkningar, selekterad information, överdrifter, logiska krumsprång, vilseledande och felaktiga påståenden som föreningen Genesis sprider på sin FAQ-sida. Förutom detta finns det en hel del länk- och boktips inom områdena ateism/naturalism/humanism/skepticism/vetenskap och evolution.

Jag tar också gärna emot synpunkter/kritik/kommentarer om sidan (antingen här eller via e-mail).

Ha det bra!

Användarvisningsbild
miles davis

Inläggav miles davis » 08 apr 2007 19:08

Respekt. Härlig sida.

Även om det är tragiskt att en sådan typ av sida ens ska behövas finnas.

l_johan_k

Inläggav l_johan_k » 08 apr 2007 19:23

miles, stort tack!  :D

Användarvisningsbild
Jörgen
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 20 maj 2007 18:35

Själv har jag i min ägo pennan som alltid skriver sanningen, det är jag som är dennes förvaltare i vår tid av förvirring.

Jag törs dock inte använda den nånsin, jag tror inte att är inte värdig att veta sanningen, inte stark nog.

Nå. Åssa väckte jag liv i denne tråd, det fanns många länkar där att gå igenom, ska strax dit och jaga kristna.
Ner med enfalden!  Heja mångfalden!

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 20 maj 2007 18:47

Ja, det har varit några galna dagar här.
Har bränt några lakan men det bekommer inte mej eftersom jag har så gott om de.
I ren desperation handlade jag några folkisar som en sista garderingsåtgärd mot den stora smällen.
Har varit med om detta förr. Men denna gången, någonstans pyr ett vansinne som bara väntar på rätt tillfälle.

Användarvisningsbild
Jörgen
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 20 maj 2007 19:17

För att få sinnesro du kanske bör gå med i ett samfund,
jag hittade denne: Church of The Flying Spaghetti Monster - FSM, som går ut på att det inte var människan som skapade pasta, utan det var det flygande spaghetti monstret (FSM) som skapade människan.

Dessutom ska de troende bära piratdräkter, och prata som pirater - man har nog tänkt djup här, kanske för djup...
Ner med enfalden!  Heja mångfalden!

Återgå till "Länkar"