Skyline skrev:Kristeva skrev:Var är Tony?
Jag hoppas han inte gjort något dumt.
Jag lever än, men väntar på smällen (som någon Winnerbäck sa)
Jag är bitvis fast i Främlingens tunga grepp, bitvis död men vaken. Därför jag kommer och går (för det mesta går) på detta forum.
Mamma, pappa, farfar, bror, andra som bryr sig. Jag vet att ni vill mig väl, och jag vet att ni vill att jag ska trivas i denna värld. Och har egentligen alltid älskat er, även om jag jag kanske inte alltid visat det, kanske för att Du pappa, ibland druckit och sagt saker som inte är så trevliga. Men jag förlåter Dig för det. Jag är så trött av främlingskapet av äcklet, så förföljd av Främlingen. Jag är inte psykotisk, jag bara säger som det är, h*n har alltid varit ute efter min hjärna. Och jag är alltid rädd, vet inte exakt för vad, men snart spelar det inte längre någon roll.
För jag önskar, att denna hemska Tobias Johansson-historia, snart är slut. Jag har länge velat ut, från mitt livs otrevliga eskapader.
Jag är i Främlingens grotta, och i min vision, är den enda vägen ut, metaforiskt talat, snälla skjut.. snälla, skjut.
Neede in the hay
Yes, I wanna die
Needle in the hay
Contemplating how to commit suicide
Needle in the hay
and the angst is in me
Needle in the hay
I truly wish the real knife was in me
Mm.. M..
Jag är van vid att vara rädd
Jag är van vid att vara förföljd
Van vid att vilja dö
Van vid att se bilder i huvudet
Van vid att vilja spotta på allt och alla
Van vid att leva i konstant ångest
Jag är 19 år och är van vid att vara en mental slav för Främlingen.
Jag har en sån konstant inre blödning av ångest.
Men jag ångrar nästan inget.
Bara att jag inte sköt mig, de där njutningssekunderna med glocken mot tinningen. Nu är glocken borta, men Svampen står kvar, men snart, inte jag?