hmmm
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag hade också kastat din tråd om jag var moderator. För att exemplifiera hur det funkar när man är i ett psykotiskt stadium så skriver jag ett exempel.
Jag rökte en cigg idag. Den smakade!!! Ja, ni vet vad jag menar. B E N S I N. Tänk bara på John Silver. Jävla John Holmes-kopia. Nej, för helvete inte nikotin, det är det andra. Jag har ett födelsemärke.
Så jävla tröttsamt!!! Jag såg en igelkotte idag! Ja, du fattar!
Förra året
Varför är mitt tangentbord svart? VET NI INTE!! Jävla nollor! Ska till ett fucking ABC så ni förstår.
Reinfeldt.. tillåt mig småle.. rena fält, så ini helvete heller. Jävla tur att vissa är korthåriga så lössen inte sprids lika lätt.
HAHAHAHA! Idag såg jag sambanden.
Min granne hette Gun. Fy fan alltså.
Hoppas mitt exempel var tydligt nog. Detta inbjuder inte till någon diskussion.
Jag rökte en cigg idag. Den smakade!!! Ja, ni vet vad jag menar. B E N S I N. Tänk bara på John Silver. Jävla John Holmes-kopia. Nej, för helvete inte nikotin, det är det andra. Jag har ett födelsemärke.
Så jävla tröttsamt!!! Jag såg en igelkotte idag! Ja, du fattar!
Förra året
Varför är mitt tangentbord svart? VET NI INTE!! Jävla nollor! Ska till ett fucking ABC så ni förstår.
Reinfeldt.. tillåt mig småle.. rena fält, så ini helvete heller. Jävla tur att vissa är korthåriga så lössen inte sprids lika lätt.
HAHAHAHA! Idag såg jag sambanden.
Min granne hette Gun. Fy fan alltså.
Hoppas mitt exempel var tydligt nog. Detta inbjuder inte till någon diskussion.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag bedömer mig kunna se detta mer objektivt än dig. Vad du än tror är det möjligt att sånt här kan få dig att må dåligt efter en tid. Jag svamlade själv på rätt duktigt i en tråd i vintras när psykosen slog till. Jag skäms oerhört för det. Först tänkte jag att jag aldrig kan skriva här igen, men sen tänkte jag att jag för omväxlings skull måste vara modig.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
sailaways skrev:Varför kunde ingen SVARA??....
Fan. Jag har verkligen halkat ner nu igen. Rejält. ... Kan ingen rädda mig, typ batman- alla de jag avskyr, de som ska komma och "agera hjältar" i patetiska sammanhang..´
Finns det Räddare i Nöden på ett Forum på nätet?
Rädd räddare...
Det finns sällan Hjältar i Vitt när man behöver dem. Nu har jag bara Doktor Fisk. Som hummar och följer regelboken med ett s.k. medkännande uttryck mellan öronen.
---
Sailaways: Vad kräver du? Vad tror du vi kan ge?
--
Vi är inte Jesusar med maskingevär, my precious...
---
One pill makes you larger and one pill makes you small...
The white rabbit disappeared in his hole... Mother's little helper...
---
Nej, jag vet inte. Vem vet - inte jag...
Med förvirrade hesningar
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
Återgå till "Tankar och känslor"