En lördag utan kärlek
Moderator: Moderatorgruppen
-
Tony The Pony
-
Tony The Pony
- Avantgardet
Jag vette fan. Jag har ansett allt vara okej så länge jag bara utgör ett problem för samhället, på senaste tiden har jag börjat tro att jag också utgör ett problem för alla som kommer i min närhet. Jag sluter mig inne och går in i mina projekt, biter i från utåt och plågar mig själv genom allt ihop. Mitt sätt att lösa saker när världen rämner runt omkring. Jag är minst lika vilse som alla andra, men jag har byggt bo mitt i strömvirveln verkar det som. Så här flyter vi på, en fara för omgivningen, en fara för oss själva. Men nånstans vet jag att jag försöker. Försöker bättra mig, så att jag kan sluta vara en sån djävla kaktus och hålla folk borta. Försöker förhandla både med mig själv och yttervärlden. Jämka lite. Finna nån konfliktfri lösning på det hela. I slutändan ska jag kunna ge tillbaka mig själv till världen lite bättre än jag anlände. Men jag har mina ups and downs. Kan inte säga att min styrka är en fasad, även om jag stundvis ser det så. Det är väl mer av försvarmekanism. En liten grabb som aldrig hade nån att ty sig till, med alldeles för mycket missbruk och misär omkring sig. Han vänder sig inåt, var annars? Hoppas ju nån stans att nån skall se igenom det, och förstå kanske framförallt. Nu börjar jag bli blödig här, det skriver jag på ditt konto
Damn, ni får inte se mig sån här! Dock har det hänt mycket skumma grejer omkring mig, kan inte ens börja snacka om allt det. Det är kaos, kaos, kaos, och jag begriper ingenting! Nåväl, vad gör man. Tack för att ni finns.
Damn, ni får inte se mig sån här! Dock har det hänt mycket skumma grejer omkring mig, kan inte ens börja snacka om allt det. Det är kaos, kaos, kaos, och jag begriper ingenting! Nåväl, vad gör man. Tack för att ni finns.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Avantgardet
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Avantgardet
Återgå till "Tankar och känslor"