Brukar du onanera av tristess?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

tråk-onanerar du?

ja, ofta
2
13%
ja, ibland
8
50%
det har hänt vid något enstaka tillfälle
1
6%
nej
5
31%
jag onanerar aldrig
0
Inga röster

Antal röster: 16

Sceptisk

Inläggav Sceptisk » 25 feb 2008 23:37

magicadehex skrev:
Sceptisk skrev:Den här omröstningen måste ju ändå tillhöra ett av de sjukare samtalsämnena på detta forum. Vad fasen har det med nånting att göra?

Jag tycker inte alls det är ett sjukt samtalsämne. Tvärtom- det är sjukt att inte våga prata om det.

Har du tänkt på att man numera väldigt ofta blir beskylld för att vara feg (eller sjuk) när man tycker annorlunda i sexualfrågor.

magicadehex

Inläggav magicadehex » 26 feb 2008 00:26

Sceptisk skrev:
magicadehex skrev:
Sceptisk skrev:Den här omröstningen måste ju ändå tillhöra ett av de sjukare samtalsämnena på detta forum. Vad fasen har det med nånting att göra?

Jag tycker inte alls det är ett sjukt samtalsämne. Tvärtom- det är sjukt att inte våga prata om det.

Har du tänkt på att man numera väldigt ofta blir beskylld för att vara feg (eller sjuk) när man tycker annorlunda i sexualfrågor.

Ja, det är lite löjligt, tycker jag. Ingen ska behöva beskyllas för något.

J R Auk

Inläggav J R Auk » 26 feb 2008 01:30

Det handlar om den nya arenan för att visa mod. Intressant dock att det sker i en nydanande konservatism.
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

Återgå till "Tankar och känslor"