suchanother skrev:Ok, ville bara skydda dej. Men om du öppet vill skylta med ditt namn då så, upp till dej.
Ja, just det! Idiot.
Det var ungefär som min pappa sa. Jag var pank i somras och ville låna pengar till en buss (!)
"-Du åker till Stockholm, LÄNGRE KOMMER DU INTE.." (jag fyller 20 om några veckor)
Det här var när jag försökte förstå min neuros, genom att provocera fram den och utforska den, upplöst. Samma "filter" ligger väl kvar, av narcissism, död sanningssubstans.
Drabbas av lite av samma känsla. Det är något som är fel, men min yin/yang-organism.
...
Skäms väldigt mycket för att jag visar hur jag inte "är med" i dialogen, men jag har inte sovit under natten... samt hur jag upprepar verbalt från forumet, jag är egentligen spontan annars, jag vet inte varför jag "väljer" att göra så. Har väldigt mycket rädslor, kring det "FÖRVÄNTADE".. hm... en intellektuell tvngsmässighet tar det över i, helt ärligt.
Samt en viss pinsamhet, i att det "framgår" att jag "tycker jag är ful", det är inte riktigt så. Men det är intressant, att se hur som sagt.. min Ascendent tolkas/är. Angående det, så har jag en djup rädsla för att vara offentligt ful, jag är väldigt kritisk och uppriktig angående mitt utseende, att jag är helt otränad, mitt hår ser förjälvigt ut t.ex. Jag tycker hela världen av hur flocken hypnotiserat sig själv är sjuk, alltså.. de är inte sanna mot sig själva, riktigt, i de här med hur de skyller kollektiva neuroser på intet. Det är en väldigt djup liggande sak det här, som jag inte kan förmedla riktigt.
Varför lägger sig andra i mina egna bedömningar, vad som JAG "är" fel/rätt i, enligt DEM, alltså vad de ANSER att mina antaganden GRUNDAS PÅ -det är en omvänd tolkningssummering.
Alla blir vi "störda" på grund av denna underliggande EGO-sjuka; Schizofren paranoia.
Jag vet inte alltså. Jag är för "teknisk" känslomässigt. Och samtidigt "egentligen" något helt annat.
Detta visar mitt "inre barn", min.. hm.. ja ni förstår. Jag har en halvtidsblockering i tolkningen, för att "nå resultat" (är jag programerad, då alltså)..
Tycker detta är "väldigt fult"..
Egentligen gillar jag inte alls ur jag LÄGGER BAND på mig själv, jag vill leva ut mitt känsloliv, genom andra. Men har vissa tvångsmässiga/oärliga reduceringar, och det är detta jag är intresserad av att befria mig ifrån, "samtidigt"....
Min känsla för en MÄNSKLIGA NATUREN, har förvridits och glömts av mig själv.... Har med min "kvinnliga brist" att göra.
Det här är en FÖRNEDRELSE, som jag är byggd för att gå igenom. Hm.. men det går inte att skapa på andras villkor.. Det ligger i sakens natur..
Alltså, jag har ett problem med att jag hatar OKUNSKAP/vilseleddhet.. som missbrukas som sociala koder. Detta är ett jätteproblem! Jag har undvikt det mänskliga social rummet, pga att jag ser att allt är en "KRIS" (egen identitetskris)... jag tänker känner att... jag vet inte.. ni förstår säkert vad jag menar, och forumets "tjänst" bygger på denna känsla...
Det finns inget sådant som "karma-poäng"..