Hej, är det okej om jag tar livet av mej?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 28 apr 2007 19:51

Tony the Pony skrev:
/Känns som någon tänker skjuta mig snart, brorsan sa att jag skulle få en överraskning *jikez*/

Vill jag bli skjuten? Jag vet inte. Ibland funderar jag på att vifta med en soft air gun mot någon ful polis. Sen får jag dåligt samvete för polisens skull, även om polisen i fråga är riktigt ful och äcklig som jag. Jag liksom känner med polisen, gå igenom livet lika ful och äcklig som jag. Och sen få leva med att ha skjutit ihjäl en nittonåring. Fy fan.

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 28 apr 2007 19:51

Tony The Pony skrev:
/Känns som någon tänker skjuta mig snart, brorsan sa att jag skulle få en överraskning *jikez*/

Seriöst, vågar inte gå ut. Någon vill och tänker skjuta mig just idag. Jag vet det.

/Och jag nog sett hur dom ser med sina ögon mot mig, den där killen är sjuk, ful och äcklig, håll er undan från han, alternativt, förnedra han,

En gång i tiden var jag också mentalt fri, men det var längesen,/

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 28 apr 2007 19:56

Skyline: Nej, jag har inte utfört någon ockult handling, tror jag. Vad är egentligen en ockult handling? Ursäkta min dumhet.

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 28 apr 2007 20:13

Min pappa försöker elda upp mig med sina ögon. Det brinner inutimig när våra ögon möts. Jag brinner upp, sakta men katastrofalt.

Angelina

Inläggav Angelina » 28 apr 2007 20:46

Det låter som att du vore schizofren och skulle behöva hjälp. Om du alltså på fullt allvar upplever att en "främling" försöker ta över dina tankar och din pappa elda upp dig med sin blick. Jag vet inte om du överdriver eller om du verkligen upplever det så.
Jag brukar sällan råda någon att ta kontakt med psykvården eftersom de oftast skadar mer än hjälper, men NÅGON borde du ta kontakt med, som du känner tillit för som du iaf kan tala med.
Du kan säkert övervinna det här om du bara bestämmer dig för det och har någon som kan hjälpa stödja dig.
Jag tror inte Främlingen är en demon utsänd av Satan, utan bara en fantasifigur som blivit mer och mer verklig. Den goda nyheten här är att du kan sluta tro på den och då förlorar den din energi och upphör att existera.

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 apr 2007 21:20

Gör skillnad mellan "ungdomspsykosen" och den reella psykosen.
Pubertetskrisen kan vara nog så jobbig men man växer ur den så småningom.

Så mitt råd är; ta kontakt på ärlig basis med en tjej som du verkligen gillar och "utelämna" dej. De flesta människor är faktiskt hyggliga och förstår mer än man tror. Du är absolut inte ensam i denna värld.
Om du är homosexuell så släpp loss. Alla vettiga människor förstår, de övriga som inte förstår är oviktiga.

Användarvisningsbild
Skyline

Inläggav Skyline » 30 apr 2007 17:58

suchanother skrev:Pubertetskrisen kan vara nog så jobbig men man växer ur den så småningom.
Absolut, viktigt att komma ihåg. Håll ut Tony.
suchanother skrev:Så mitt råd är; ta kontakt på ärlig basis med en tjej som du verkligen gillar och "utelämna" dej. De flesta människor är faktiskt hyggliga och förstår mer än man tror. Du är absolut inte ensam i denna värld.

Håller med helt, Bra råd Such.

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 15 jul 2007 14:41

update, update:

Försökte ta mitt liv två gånger på kort tids mellanrum med piller, alkohol och en sax! Blev tvångsintagen på en psykosvårdsavdelning, blev dock utskriven redan efter en vecka.

Ha det bra.   :roll:

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 15 jul 2007 14:49

Skärpning!
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 15 jul 2007 14:51

Avantgardet skrev:Skärpning!

Förlåt Avantgardet! Jag ska försöka att inte upprepa detta!

Du är en stor man! (inte ironi).

:o

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 15 jul 2007 14:54

Fått en ny medicin, theralen, i pillerform. Undra om det är denna tablett Morrissey syftar på med "yes i toke strange pills".. eller något dylikt. Det är en liten rosa tablett. Väldigt underlig.

EDIT: Fast vad jag vet så tog moz bara antidepp.  :?

Användarvisningsbild
Skyline

Inläggav Skyline » 22 jul 2007 19:13

Tony. Allvarligt talat. Jag tror inte att du är schizofren eller psykotiskt sjuk. Jag tror att du bara vill att någon skall bry sig om dig. Du känner dig ensam och oälskad och gör därför sådana saker för att bli sedd. För människan måste ha kärlek från familj, partner eller vänner. Annars bryter man ihop. Jag är ingen psykolog men jag har mina teorier. Jag kan ha helt fel. Men Tony: Har du någon person som bryr sig om dig och älskar dig?

/Skyline

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 09 sep 2007 23:01

grejen med svaret på den sista frågan är att ingen verkligen bryr sig om någonting. och ingen kan älska mig eller frälsa mig jag tänker lägga mig i ett badkar med rakblad

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 09 sep 2007 23:02

vad tror ni cyreanister (heter de så på svenska?) tycker om en heroin-livsstil ?

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 09 sep 2007 23:04

säg har alla sånna dagar då alla verkar överflödiga, vänner familj flickvän, och alla andra bedrövliga dödliga. Jag är inte dödlig - saxen liksom gled undan. JAG ÄR GUD!

NEJ FÖR HELVETE RÖR MIG INTE JAG SKA INGENSTANS JAG ÄR HÄR OCH BLEV.

edit: hähä, kanske är lite stilnoct-snurrig, men vore det inte rätt fränt om nån typ bara gled in här och drog en kalle anka-referens? Jag menar, bara sådär, DU DIN JÄVEL; DRA TILL LÅNGTBORTISTAN

HÄHÄ

EDIT2: Kalle Anka - det påminner mig om gången mitt huvud höll på att bli en anka. det blev ett jäkla liv att hålla bort ankan må jag säga. höhöh.

Återgå till "Tankar och känslor"