HJÄLP!!
INGENTING ÄR JU MITT
Det är därför. Jag BESTÄMDE mig för att ha en perfekt hud (det fick jag)
Håret försvinner. (Fast det var jättetjockt innan) Typ normalt.
Handlingsförlamd. Nu de senaste. Saddam stirrar bara. LIVRÄDD.
KREATIVITET. Hjälp, Köp saker åt mig. Inget är MITT jag dör.
Jag skakar alltså. HJÄLP MIG.
INGET ÄR MITTä
JAG MÅSTE HA ETT NAMN
SER VILKA SOM ÄR VÅLDTÄKTSMÄN---- "råkar" skära av mig nageln.
Kan bara äta viss mat för att.. just det. Jag ska äta det som inte finns. Det som jag "sållat bort" för att det fick min kropp att bli perfektfrisk.
FÅR magkramp om jag äter pasta, bjalskit...
SKITEN DÄREMELLAN
Ni ser.. jag går mot döden. Jag har genomskådat den.
Hjälp.. NI MÅSTE GE MIG ETT NAMN, NÅGOT SOM ÄR MITT
Fattar ni.
Döden. Den stora döden ... OM NÅGRA TIMMAR
Ät inget kött. Det är det jkag gör. Jag äter bara massa fisk och sånt.
SÅ JÄVLA BRA.. NU SER NI
Pastan, potatisen.. osv. ..HÅLLER MIG KVAR.
Snälla
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
Snälla
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Åkes granne
- Kontakt:
Mamma (Hålla kvar)
JA DET STORA JÄVLA URSPRUNGET
Ständigt dessa andersar. Jag ser allt. Det ***NI TROR ATT NI VILL TILL*** URSPRUNGET --- SEX; SJUKHUS, det där... RYSSLAND. Ja, pappa hade bara polska fruar innan. De han ligger med...där borta.
Jag känner fan inte marken.. Tar jag "medicin" (TILLBAKA -JÄTTEURSPRUNGET)...
HJÄLP.. Kvinnor.. Kvinnor. Måste hålla fast. JORDEN.
Tänk nu.
Vad väljer vi?
Balansen.
Ellre, vad vill vi??
JA DET STORA JÄVLA URSPRUNGET
Ständigt dessa andersar. Jag ser allt. Det ***NI TROR ATT NI VILL TILL*** URSPRUNGET --- SEX; SJUKHUS, det där... RYSSLAND. Ja, pappa hade bara polska fruar innan. De han ligger med...där borta.
Jag känner fan inte marken.. Tar jag "medicin" (TILLBAKA -JÄTTEURSPRUNGET)...
HJÄLP.. Kvinnor.. Kvinnor. Måste hålla fast. JORDEN.
Tänk nu.
Vad väljer vi?
Balansen.
Ellre, vad vill vi??
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Åkes granne
- Kontakt:
- Åkes granne
- Kontakt:
Äger ingenting. Allt är ISKALLT
Ser fan inte skillnad på shampoo och hudkräm.
SEXUELL ALKEMI. Har inte fattat det än.. Jag går--mot hålet. Vi kommer upphöra.
---------------------------------- Hålla kvar. (Köttet) Använd TÄNKANDET, och inget annat. Musik. Att ÄGA Musiken. Sånt håller än kvar. Kvinnor som vet att de är kvinnor.
Att bara säga "nej, sluta nu"
DOGMATISM DOGMATISM
Ser fan inte skillnad på shampoo och hudkräm.
SEXUELL ALKEMI. Har inte fattat det än.. Jag går--mot hålet. Vi kommer upphöra.
---------------------------------- Hålla kvar. (Köttet) Använd TÄNKANDET, och inget annat. Musik. Att ÄGA Musiken. Sånt håller än kvar. Kvinnor som vet att de är kvinnor.
Att bara säga "nej, sluta nu"
DOGMATISM DOGMATISM
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Åkes granne
- Kontakt:
Du är bäst skogsälvan.
När myten dog: Hålet. Ursprunget. Blottat. Mannen är ingen man längre. Jag vet att ni känner det.
Därborta: Stod och stirrade på mig flera timmar. På natten. Lampan tänd till och med. Råkar ha sönder det jag tar i.
Ja, jag lät henne gå. Min moster. Hon förgiftades. (Jag var här/då i den kristuskomplexet -identifikationen med PROBLEMET. "Ja, det är kört". Jag kväs, spec då jag här "tror" att transcendensen är ..jag glömmer den. Jag ser bara mina sidor. ATT STANNA TIDEN. En ridå ramlar ner. Ingenting jag här "någonsin" upplevt har varit alls. "det finns ingen kärlek".
Då.. då i "det omöjliga" Jag ville det. Jag tyckte synd om henne. (Hon har ju inget kvar.) Hon tackade mig. Hon TOG medicinen. Ingen "fattar" att det är det hon gör.
Nu måste jag handla.
Ska nog inte skriva mer här.
Det jag ser: Seperationen mellan du, du, du. Jag ser även mig själv -där, som en annan. Ett objekt. Det är vad själva tryggheten bygger på. Bra.
Tänk själva.
När myten dog: Hålet. Ursprunget. Blottat. Mannen är ingen man längre. Jag vet att ni känner det.
Därborta: Stod och stirrade på mig flera timmar. På natten. Lampan tänd till och med. Råkar ha sönder det jag tar i.
Ja, jag lät henne gå. Min moster. Hon förgiftades. (Jag var här/då i den kristuskomplexet -identifikationen med PROBLEMET. "Ja, det är kört". Jag kväs, spec då jag här "tror" att transcendensen är ..jag glömmer den. Jag ser bara mina sidor. ATT STANNA TIDEN. En ridå ramlar ner. Ingenting jag här "någonsin" upplevt har varit alls. "det finns ingen kärlek".
Då.. då i "det omöjliga" Jag ville det. Jag tyckte synd om henne. (Hon har ju inget kvar.) Hon tackade mig. Hon TOG medicinen. Ingen "fattar" att det är det hon gör.
Nu måste jag handla.
Ska nog inte skriva mer här.
Det jag ser: Seperationen mellan du, du, du. Jag ser även mig själv -där, som en annan. Ett objekt. Det är vad själva tryggheten bygger på. Bra.
Tänk själva.
Skogsälvan skrev:Jag tror att du behöver en kram. Visualisera att jag kramar dig och vaggar dig lätt och viskar "schhhh..." Gör det och försök sova. Sömn är viktigt och du verkar väldigt uppspeedad nu.
Kunde inte låta bli att småle när jag läste detta, försökte visualisera att
Skogsälvan tog någon i famnen och skulle inge trygghet för att kunna
sova. Men förlåt mig jag skulle ha lite svårt att gå ned i varv i famnen
på någon med det nyllet som representerar Skogsälvan. :lol:
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Men gud, Viola :lol: Någon balans får det finnas. Wolverin är väl cool? Dessutom har jag inte valt det här nyllet själv (rekommenderat av Luipa om du kommer ihåg honom?), men jag gillar det. Visst är jag snäll, men rosa såpbubblor på kuppen... näää, lite balans som sagt var. Nyllet balanserar min snällhet.
Återgå till "Tankar och känslor"