Hur man besätter en annan människa!!!

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Phileas Fogg
Avstängd

Hur man besätter en annan människa!!!

Inläggav Phileas Fogg » 25 mar 2009 18:00

man måste krypa in i något sår som människan har... Antingen kroppsliga sår eller själsliga sår där man kan börja arbeta. Om man går in genom de själsliga såren för att besätta själen så måste man kunna projicera och inducera tankestörningar, rösthallucinoser, auditora och -synhallucinationer, sömngång (Gud vad jag älskar att få folk att gå i sömnen), affektiva störningar och även andra saker som kan vara nyttigt för att hämnas.

Sedan kan man alltid sätta in en tvångsneuros där man diciplinerar människan att spela piano som chopin.

Jag arbetar counter demonsikt. dvs jag hämmnas på demoner genom att besätta dem tillbaka.

Det är kul!!

transversal

Inläggav transversal » 25 mar 2009 18:10

Ok, den här snubben ska man inte stöta sig med. :-) Då blir det voooooodooo!!!  :shock:

scirocco

Inläggav scirocco » 26 mar 2009 00:37

Hej!

Användarvisningsbild
Logos
Kontakt:

Inläggav Logos » 26 mar 2009 00:44

transversal skrev:Ok, den här snubben ska man inte stöta sig med. :-) Då blir det voooooodooo!!!  :shock:

Baaad mojo!
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
But I think it's YOUR MIND

Användarvisningsbild
LJUSUPPLEVELSE

Re: Hur man besätter en annan människa!!!

Inläggav LJUSUPPLEVELSE » 26 mar 2009 01:57

Phileas Fogg skrev:man måste krypa in i något sår som människan har... Antingen kroppsliga sår eller själsliga sår där man kan börja arbeta. Om man går in genom de själsliga såren för att besätta själen så måste man kunna projicera och inducera tankestörningar, rösthallucinoser, auditora och -synhallucinationer, sömngång (Gud vad jag älskar att få folk att gå i sömnen), affektiva störningar och även andra saker som kan vara nyttigt för att hämnas.

Sedan kan man alltid sätta in en tvångsneuros där man diciplinerar människan att spela piano som chopin.

Jag arbetar counter demonsikt. dvs jag hämmnas på demoner genom att besätta dem tillbaka.

Det är kul!!

Kolla dina handflator...om det växer hår i dem ...
Växer det hår i dem , eller om du har små vita utslag i dem , måste du börja umgås med en kvinna, akut... :wink:

mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.

Phileas Fogg
Avstängd

Inläggav Phileas Fogg » 26 mar 2009 11:07

Jag låter andra män stå i förtur till de kvinnor som finns i denna värld. Detta beror på att jag inte kan förvänta mig mer av människor, som gnuggar sig med handen i baken med papper varje gång det har varit på toaletten och lagt en kabel. Själv så duschar jag mig dessa dagar! -eftersom det är aningen äckligt att gnugga sig i röven med en bunt papper i handen.
Här i sverige har vi något som kallas för konkelbär, dvs bär av skit som fastnar i håret mellan skinkorna. Jag menar I bland måste man gnugga riktigt hårt bara för att se att skiten har kladdats ut runt rektum. Andra gånger så öppnar sig anus reflexmässigt och man fastnar med två eller tre fingra i ändtarmen.

Vissa tycker faktiskt att detta är mysigt - och ni förväntar mig att jag ska ta kvinnor, som tar dessa män seriöst, på allvar???

Nej respekt förtjänar de inte...

Användarvisningsbild
Logos
Kontakt:

Inläggav Logos » 26 mar 2009 11:51

Hur var din potträning egentligen?
What's the ugliest

Part of your body?

Some say your nose

Some say your toes

But I think it's YOUR MIND

Återgå till "Tankar och känslor"