Anna Anka

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
LJUSUPPLEVELSE

Anna Anka

Inläggav LJUSUPPLEVELSE » 09 apr 2010 22:28

Vilken härlig tjej... :)
Man måste beundra henne...
Jag följer hennes program A. A. söker assistent.
Under sitt ungdomlig- övervårdad-medelålders kvinna utseende och hennes psykopat-fasoner ser jag en småledsen djuping... :shock:
Är det bara jag?
Eller är jag bara chanslöst charmad?
Jag skulle inte vilja vara kompis m henne , det skulle jag säkert få ångra , men jag kanske kan beundra henne på tryggt avstånd. :roll:
Är det fler som känner så?

mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 09 apr 2010 23:26

Har också dubbla känslor för henne, först det med kroppen.

Hon har ett ansikte som en gammal knarrig tant med en dragning till det maskulina hållet och hennes kropp  liknar en idrottande tonårspojkes,
hon borde alltså vara en dröm för en grek...:wink:

Hennes uttalande
Är så bisarra och så långt ifrån min egen verklighet att jag nästan får för mig att hon kommer från en annan planet,
alltså vore hon en dröm för ET-fantasterna.:?
Kanske är ankan en alien?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6928491.ab

Själv har jag en gång allvarligt funderat på om man måste använda en kofot för att kunna komma in i henne eller om det går att bända med handkraft, men den funderingen kom i ett svagt ögonblick och ersattes snabbt av en inre syn där jag stod och juckade mot en lyktstolpe.   :roll:

Användarvisningsbild
LJUSUPPLEVELSE

Inläggav LJUSUPPLEVELSE » 10 apr 2010 08:16

...jag är i alla fall Anna Ankas bitch, jag är inte din bitch... :wink:

Visst ... hon kan verka mycket speciell , men hon e ju en bräcklig liten varelse som försöker att klara sig på det hon har (eller inte har) och gör det bra.
Hon har barn, dessutom...
Jag tycker att hon har klarat sig förvånansvärt bra och tagit minimal skada av sina år i den hårda hollywood-miljön ...
Jag menar , hon är inte knäppare än vilken arbetsledare som helst på nästa svenska arbetsplats om du tänker , bara att hon står ut med att vara ännu fler människors favorithatobjekt.
Hon har humor , är sublimt teatralisk men saknar finslipningen ibland , det kan jag leva med.
Jag skulle inte kunna ha sex med henne men hon e säkert mkt rolig att umgås med över några drinkar.
...Min åsikt...

mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.

Återgå till "Tankar och känslor"