Karisma
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Karisma
Hur skulle du beskriva denna egenskap och tror du att män och kvinnor är lika mottagliga för denna?
- seekeroftruth
Vet inte... men typ att någon är GENUINT intressant och sympatisk. Alltså ingen som SPELAR karimatisk utan en person som INTE vill ha något utav dig utan bara är sig själv och mår bra av få andra att SE det lilla extra i tillvaron. En krydda i livet som sprider sin ljuva doft vart den än går.
Ja både män och kvinnor är nog lika mottagliga för karisma tror jag... har nog inget med kön att göra, men tror att män är mer mottagliga av någon anledning.
Ja både män och kvinnor är nog lika mottagliga för karisma tror jag... har nog inget med kön att göra, men tror att män är mer mottagliga av någon anledning.
må gud skydda dig från allt det onda... och skänka dig allt det goda i överflöd!
En karismatisk person är någon som liksom har förstått essensen av sig själv. Som lyser upp världen lite underfundigt och har stark närvaro.
Självkänslan och självförtroendet är det oftast heller inget fel på hos dessa personer, men jag har träffat lite vilsna karismatiska människor också.
Äkthet är viktigt, även om det inte heller är ett måste.
Självkänslan och självförtroendet är det oftast heller inget fel på hos dessa personer, men jag har träffat lite vilsna karismatiska människor också.
Äkthet är viktigt, även om det inte heller är ett måste.
Tack
Ewelina skrev:En karismatisk person är någon som liksom har förstått essensen av sig själv.
Inte förstått, lika mycket som tillåter, eller inte hindrar - även om det tidigare alltid leder till det senare. All is action, and re-action. Förutom den detaljen, bra svar på en fråga de flesta tydligen står perplexa inför.
Återgå till "Tankar och känslor"