Snopperitendenserna
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Snopperitendenserna
Jag är så sjukt trött på det här. Varför inte lyssna, begrunda osv? Nej, det ska massakeras så gott det går. Det är avskyvärt. Tyvärr kan jag inte säga att jag är arg på någon specifik nu, för det hade varit lättare. Istället är jag sjujäkla besviken och det är tyngre. Vad fan! Lär er uttrycka er uppskattning. Det gäller inte alla, men alldeles för många.
- Johan Ågren
- Administratör
Jag vet inte vad som hänt för något, men jag röstar för att ge konflikten utrymme. Action, reaction. Det är så vi kan utvecklas - just (i också det här specifika fallet) genom en attityd som är motsatt den som skogsälvan verkar vilja banna. Annars får den bara fortsätta, sin praktik oifrågasatt. Ta istället tillvara på engagemanget, motivationen, rörelsen. Varandet.
Johan, låt henne inte ta den som hon (och du?) tror är den lätta vägen. Istället, var medmänsklig, och lyssna på vad hon egentligen har att säga. Eller strunta i det, och låt någon annan här på forumet få chansen att göra det.
Johan, låt henne inte ta den som hon (och du?) tror är den lätta vägen. Istället, var medmänsklig, och lyssna på vad hon egentligen har att säga. Eller strunta i det, och låt någon annan här på forumet få chansen att göra det.
Skogsälvan skrev:Jag är så sjukt trött på det här. Varför inte lyssna, begrunda osv?
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto