Lite smått och gott.

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 16 dec 2010 23:18

Jag tycker inte läpparna på din avatar ser så naturliga ur, nuddle. Symbolism för att du ser det som guldkorn som kommer ur din mun, eller vad? Allvarligt talat betraktar jag ditt senaste "ryck" här som fullblodsegoism, egot i centrat. Om jag tycker att det är barnsligt? Svar ja. Paddla vidare - LYSSNA! Det finns en hamn och det finns en fyr.

Lufier

Inläggav Lufier » 16 dec 2010 23:37

.

lösdrivaren
Avstängd

Inläggav lösdrivaren » 16 dec 2010 23:40

Nuddle/Guds tjänare och den förre HD:n har en märklig förmåga att prata om samma saker.
Alla tre har också ett gemensamt handikapp i att inte kunna utnyttja den enkla citerings-funktionen.
Märkligt. What are the odds?
maximal utdelning med minimal ansträngning

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 17 dec 2010 00:15

Lufier skrev:Hmmm Jag måste faktiskt erkänna att nudles läppar är fina, blir sugen på att pussa dem.
Paddla vidare var väldigt poetiskt. Skogsälvan du är för närvarande min fyr här, du styr mig dit du vill.

Sluta dumma dig.

Användarvisningsbild
nuddle

Inläggav nuddle » 17 dec 2010 00:17

Skogsälvan skrev:Jag tycker inte läpparna på din avatar ser så naturliga ur, nuddle. Symbolism för att du ser det som guldkorn som kommer ur din mun, eller vad? Allvarligt talat betraktar jag ditt senaste "ryck" här som fullblodsegoism, egot i centrat. Om jag tycker att det är barnsligt? Svar ja. Paddla vidare - LYSSNA! Det finns en hamn och det finns en fyr.

jag tror inte jag är naturlig

kanske 55% kanske mer eller mindre

jag har faktiskt ingen som helst aning

jag mår bara så himla bra ibland

och vill dela med mig till andra så att de också kan må så bra

min avatar valde jag spontant.... fick en idé "golden lips" och letade på google och vips så är den där

ego inte ego det är oviktigt för mig

jag försöker vara sann och inte känna skuld och ångest

Användarvisningsbild
nuddle

Inläggav nuddle » 17 dec 2010 00:19

lösdrivaren skrev:Nuddle/Guds tjänare och den förre HD:n har en märklig förmåga att prata om samma saker.
Alla tre har också ett gemensamt handikapp i att inte kunna utnyttja den enkla citerings-funktionen.

jag gillar ditt citat

typ i stil med effortless action

Mr.M

Inläggav Mr.M » 17 dec 2010 00:20

lösdrivaren skrev:Nuddle/Guds tjänare och den förre HD:n har en märklig förmåga att prata om samma saker.

Det kan man nog kanske räkna ut ett odds på. vi kan sätta en slant på det.
Annars så har väldigt många dubbla profiler, en del vill leka det motsatta könet,
andra är misstänksamma, en del har olika personligheter som dom vill rollspela med,
jaga sina ex och och flörta med fruntimmer.. etc etc..

oddset kanske kan sättas vid ...71% ?

För min del har det aldrig haft ngn betydelse, nätet är en lekstuga..
Fast o andra sidan är jag skeptiker så vi tar bort 40% så det blir ju 31% då.. who knows, and who cares : OP

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 17 dec 2010 00:20

#-o , nuddle.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 17 dec 2010 00:24

Fantastiskt mycket siffror i *host* statistik det florerar här ibland. Ibland ofantliga mängder som 237 348 009 som är emot en (1).

Mr.M

Inläggav Mr.M » 17 dec 2010 00:29

Skogsälvan skrev:Fantastiskt mycket siffror i *host* statistik det florerar här ibland. Ibland ofantliga mängder som 237 348 009 som är emot en (1).

hehe, jag är inte emot ngt, lekte bara lite i lekhusets matteavdelning...

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 17 dec 2010 00:46

Förstår det, M. Gillar din NATURLIGHET.

Mr.M

Inläggav Mr.M » 17 dec 2010 00:52

Skogsälvan skrev:Förstår det, M. Gillar din NATURLIGHET.

du har inte så dum naturlighet heller ; )

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 17 dec 2010 01:15

Mr.M skrev:Annars så har väldigt många dubbla profiler, en del vill leka det motsatta könet,
andra är misstänksamma, en del har olika personligheter som dom vill rollspela med,
jaga sina ex och och flörta med fruntimmer.. etc etc..

oddset kanske kan sättas vid ...71% ?

För min del har det aldrig haft ngn betydelse, nätet är en lekstuga..
Fast o andra sidan är jag skeptiker så vi tar bort 40% så det blir ju 31% då.. who knows, and who cares : OP

Jag har aldrig haft dubbla profiler annat än på Travian, ett löjligt nätspel där så gott som alla till slut var tvungna att fuska på grund av alla scriptnissar, däremot var jag med på en möhippa på 80 talet där jag var tvungen, att klä ut mig till kvinna, vad gör man inte för att spela med? senare på kvällen när vi drog runt i stan och fjantade oss fick jag en extremt efterhängsen färgad man efter mig, han gav sig inte och skulle ha mig till varje pris vilket slutade med att jag fick fly fältet illa kvickt med honom springandes efter mig, in i en bil och snabbt iväg, kan ju inte börja slåss med en man när jag gick i  peruk, smink, raffset och en ynka minikjol på mig, usch, mitt yttre tog verkligen bort manligheten.

Användarvisningsbild
David H
Moderator

Inläggav David H » 17 dec 2010 01:52

Tre totalt olika personligheter upplever jag det som. Skulle krävas extrem skicklighet att gestalta så olika karaktärsdrag i olika användarnamn. Harald och nuddle samma person, ger jag samma odds som Harald och freddemalte samma person. Guds tjänare har jag inte läst så många inlägg av, blir svårare att bedöma, men likheter med Harald eller nuddle, svårt att se...

lösdrivaren
Avstängd

Inläggav lösdrivaren » 17 dec 2010 02:12

Nu är jag helt överlägsen dej så din åsikt är skit.
När jag säger nåt så tro fan att det finns relevans, dina skitåsikter spelar nada.
maximal utdelning med minimal ansträngning

Återgå till "Tankar och känslor"