Lite smått och gott.
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag tycker inte läpparna på din avatar ser så naturliga ur, nuddle. Symbolism för att du ser det som guldkorn som kommer ur din mun, eller vad? Allvarligt talat betraktar jag ditt senaste "ryck" här som fullblodsegoism, egot i centrat. Om jag tycker att det är barnsligt? Svar ja. Paddla vidare - LYSSNA! Det finns en hamn och det finns en fyr.
-
lösdrivaren
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Jag tycker inte läpparna på din avatar ser så naturliga ur, nuddle. Symbolism för att du ser det som guldkorn som kommer ur din mun, eller vad? Allvarligt talat betraktar jag ditt senaste "ryck" här som fullblodsegoism, egot i centrat. Om jag tycker att det är barnsligt? Svar ja. Paddla vidare - LYSSNA! Det finns en hamn och det finns en fyr.
jag tror inte jag är naturlig
kanske 55% kanske mer eller mindre
jag har faktiskt ingen som helst aning
jag mår bara så himla bra ibland
och vill dela med mig till andra så att de också kan må så bra
min avatar valde jag spontant.... fick en idé "golden lips" och letade på google och vips så är den där
ego inte ego det är oviktigt för mig
jag försöker vara sann och inte känna skuld och ångest
lösdrivaren skrev:Nuddle/Guds tjänare och den förre HD:n har en märklig förmåga att prata om samma saker.
Alla tre har också ett gemensamt handikapp i att inte kunna utnyttja den enkla citerings-funktionen.
Märkligt. What are the odds?
Det kan man nog kanske räkna ut ett odds på. vi kan sätta en slant på det.
Annars så har väldigt många dubbla profiler, en del vill leka det motsatta könet,
andra är misstänksamma, en del har olika personligheter som dom vill rollspela med,
jaga sina ex och och flörta med fruntimmer.. etc etc..
oddset kanske kan sättas vid ...71% ?
För min del har det aldrig haft ngn betydelse, nätet är en lekstuga..
Fast o andra sidan är jag skeptiker så vi tar bort 40% så det blir ju 31% då.. who knows, and who cares : OP
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Mr.M skrev:Annars så har väldigt många dubbla profiler, en del vill leka det motsatta könet,
andra är misstänksamma, en del har olika personligheter som dom vill rollspela med,
jaga sina ex och och flörta med fruntimmer.. etc etc..
oddset kanske kan sättas vid ...71% ?
För min del har det aldrig haft ngn betydelse, nätet är en lekstuga..
Fast o andra sidan är jag skeptiker så vi tar bort 40% så det blir ju 31% då.. who knows, and who cares : OP
Jag har aldrig haft dubbla profiler annat än på Travian, ett löjligt nätspel där så gott som alla till slut var tvungna att fuska på grund av alla scriptnissar, däremot var jag med på en möhippa på 80 talet där jag var tvungen, att klä ut mig till kvinna, vad gör man inte för att spela med? senare på kvällen när vi drog runt i stan och fjantade oss fick jag en extremt efterhängsen färgad man efter mig, han gav sig inte och skulle ha mig till varje pris vilket slutade med att jag fick fly fältet illa kvickt med honom springandes efter mig, in i en bil och snabbt iväg, kan ju inte börja slåss med en man när jag gick i peruk, smink, raffset och en ynka minikjol på mig, usch, mitt yttre tog verkligen bort manligheten.
lösdrivaren skrev:Nuddle/Guds tjänare och den förre HD:n har en märklig förmåga att prata om samma saker.
Alla tre har också ett gemensamt handikapp i att inte kunna utnyttja den enkla citerings-funktionen.
Märkligt. What are the odds?
Tre totalt olika personligheter upplever jag det som. Skulle krävas extrem skicklighet att gestalta så olika karaktärsdrag i olika användarnamn. Harald och nuddle samma person, ger jag samma odds som Harald och freddemalte samma person. Guds tjänare har jag inte läst så många inlägg av, blir svårare att bedöma, men likheter med Harald eller nuddle, svårt att se...
-
lösdrivaren
- Avstängd
Återgå till "Tankar och känslor"