Hej, hur är det i Brasilien?
Har du lust att se över JDMs förslag och kommentera det? Han har en bra lösning tycker jag.
Abrigado!
Filosofiforum: The Next Generation
Moderator: Moderatorgruppen
-
Bobby Hogan
Och tystnaden blev bedövande. Realisationen av vad som just uttalats satte skräck i hela byggdebefolkningen. Ett omen dessa ord enbart i sig själva höll 
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno
Zokrates skrev:Hej, hur är det i Brasilien?
Har du lust att se över JDMs förslag och kommentera det? Han har en bra lösning tycker jag.
Abrigado!
Har ar det fint. Sista dan idag sa jag sitter och surfar pa hotellet i vantan pa flygplats-transfern.
Sag du inte mitt forra inlagg? Dar svarade jag ju pa JDMs forslag. Han menar sig foresla ett fjarde alternativ, men jag ser som sagt inte hur det skiljer sig rent praktiskt fran alternativ nr. 1.
Jag noterar ocksa att endast 9 personer rostat, varfor jag drar slutsatsen att det bara finns 9 personer (inkl. mig sjalv) som alls bryr sig om vad som hander med filosofiforum.
Angelina skrev:Jag tycker ni håller på och problematiserar i onödan. Det här är , i min mening, det bästa forumet på nätet.
Roligt att hora! Da ar du alltsa nojd med det som det ar i stora drag, och bor ha rostat pa alternativ 1. Majoriteten verkar anda tycka att alternativ 3 skulle vara att foredra.
Bobby Hogan skrev:Jbig for moderator. Lets put his money where his mouth is.
Jag har inget principiellt emot det forslaget alls, och tror uppgiften skulle vara nyttig for JBig, inte minst om det var fraga om ett samarbete mellan flera moderatorer.
Kallekula skrev:Vet inte om det strömmar in förslag på moderatorer till Johan men är det inte läge att marknadsföra det lite mer?
Na, vet inte det heller. Hur skulle det marknadsforas tycker du? Kanske gora om forstasidan till en blankare om Filosofiforum:TNG?
Vi hors!