Rubriken säger det. Forumet är direkt sprunget från Johan Ågrens osedvanliga klarsynthet. Det är endast på grund av den forumet tog luft från början.
Jag kan ha missat något, men finns visioner för forumet när administratören och hans ende moderator försvinner utan att kommentera saken? Fram till ganska nyligen har det funnits dagligt aktivt engagemang från en moderator. Hur är din Johan och Hovnarrs tanke för forumets guidning framöver?
Ge auktoritet till någon/några av forumets aktiva medlemmar till att närvara med titeln moderator kunde vara ett förslag.
Ps. Jag är inte en aktiv medlem, jag läser en del, men jag diskuterar inte aktivt.
Engagemang och aktivt deltagande från forumets ledning.
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
Potentiellt bra förslag så länge ni inte ger en klubba till nicket "suchanother" för då krymper medlemsantalet från 2500 till 5 på nolltid.
Problemet är att det inte finns så många moderatorkandidater. De flesta har redan manglats till oigenkännlighet där endast svaga konturer kan urskiljas.
Om du Loke efterlyser fler moderatorer så är du missnöjd med någonting, vadå?
Problemet är att det inte finns så många moderatorkandidater. De flesta har redan manglats till oigenkännlighet där endast svaga konturer kan urskiljas.
Om du Loke efterlyser fler moderatorer så är du missnöjd med någonting, vadå?
- Johan Ågren
- Administratör
Hovnarr har räddat forumet tidigare, men för min egen del och nog även hans så måste det finnas ett intresse att delta själv för att man ska bibehålla ett intresse att moderera. Jag tittar till forumet nästan dagligen, men sitter inte och läser alla trådar. För min egen del har mitt liv i övrigt krävt mycket uppmärksamhet. Kalla det livskris, men inte bara i negativ bemärkelse. Vissa har anmält sitt intresse att vara moderatorer, och jag ska fundera på saken.
/Johan
/Johan
- Skogsälvan
- Avslutat konto