Fler färger.

Vad kan vi förbättra här på forumet? Kom med förslag och idéer!

Moderator: Moderatorgruppen

Angelina

Fler färger.

Inläggav Angelina » 12 okt 2003 18:18

Jag vet, jag kanske är den enda i hela världen, men jag äslakr färger, och ett forum som bara är grått uppfattas lätt som lite trist.
Kanske en varm och mjuk färg som bakgrund istället, som är snäll kot ögonen, som en varm beige-orange, eller mossgrön...

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 12 okt 2003 18:38

Det ska jag givetvis fixa. Lösningen blir att alla själva kan välja färgschema på forumet. Men sitens övriga sidor som indexsidan kommer jag nog behålla som den är ett tag eftersom jag nyss gjort den och gillar den lite kalla blå färgen. Innerst inne kanske jag också vill ha ett varmt och mysigt forum, men det vågar jag inte för då tycker de tuffa pojkarna att jag är en mjukis :D . Säger till när det är klart.

Johan

Hjalmar

Inläggav Hjalmar » 22 nov 2003 12:45

Skulle vara bra med den där grejen så att alla får får bestämma sin egen färg. Av någon anledning så är jag hela tiden och tafsar så att säga på fel färg i scroll-baren.

Färgerna gör så att om man har scrollbaren i mitten så blir det så att jag ser det som att det är tre färger. En under under baren, en för baren och en åvanför baren som har för mig en liten annan nyans än den under scroll-baren.

Också då scroll-baren är mörkare än bakgrunden i Scroll-baren så sed det ut att själv baren är djupare ner än bakgrunden vilket kan vara en anledning till varför jag är och antastar den oskyldiga bakgrunden, och således blir skuffad till en del av texten dit jag inte ville komma.

Ursäkta för att detta inlägg blev rörigt, ordet scroll-bar blev rent ut sakt våldtaget, men jag vet inget bättre ord för spektaklet.

Återgå till "Feedback"