Några knarkiga bilder:

Dela med dig av egen litteratur, musik och konst.

Moderator: Moderatorgruppen

Rising
Moderator

Inläggav Rising » 06 sep 2006 18:56

Kvadett skrev:Skitsnack eller ej får du avgöra själv

Nej, nej. Jag imponeras av att du så snabbt kom ihåg var du såg bilderna. Jag tror inte jag skulle kunna hitta "originalet" nu, även om jag började leta. Synd att de inte fanns kvar, men tack för att du försökte, iaf.

En sak som intresserar mig för övrigt är hur du möjligtvis kan öka de optiska effekternas tempo?

Mmm... Jag vet inte. Själv skulle jag vilja göra andra saker än bönor. Jag såg en bild med cirklar där det fanns olika långa färgade streck in mot centrum. På medsol-sidan av dessa streck fanns en svart rand, och på motsols-sidan en vit rand. Dessa cirklar resulterade i samma typ av optiska rörelse, men effekten blev förstås helt annorlunda eftersom mönstret såg annorlunda ut. Det är typ så jag skulle vilja experimentera. Å så är jag egentligen inte så intresserad av att maximera den optiska effekten, heller, jag vill hellre att den ska finnas där - men i en bild som också är attraktiv för ögat - och som inte ser ut att vara en klassisk optisk illustration.

Men det är ju bara jag.

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 06 sep 2006 21:05

[raderad]

Användarvisningsbild
archaxe

Inläggav archaxe » 06 sep 2006 21:43

Anders,

hoppas du inte misstycker om jag snor din bild som skrivbordsunderlägg.
Three dots after each sentence does not automatically make your nonsense sound profound...

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 06 sep 2006 22:18

Din smickrare där! :-)

Användarvisningsbild
Kvadett

Inläggav Kvadett » 07 sep 2006 23:42

Anders H

Sluta gräv efter sympati och "gängmedlemskap" det jag och Rising skrev till varandra skrev vi till varandra.

Och jag tyckte din bild,illussion, var bra gjord för jag fick intrycket av en tunnel av något slag.

Det jag skriver tycker jag och åter en gång så säger jag att första alternativet prioriteras först.

..Vill gärna att du ger något svar på det jag skrev av rent intresse fast tankarna kring sympati som du för övrigt söker kan du lägga på hyllan.

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 08 sep 2006 08:58

Kännner du mig så pass bra att du är säker på att det är det det handlar om? Själv ser jag det bara som en chans att hugga när någon blottar sin nacke. Bara för att det är kul. Kanske möjligtvis också för att jag är intresserad av att höra hur olika människor motiverar sina uttalanden.

Men vad vet jag. Du kanske har rätt. Jag är inte psykolog, bara en person som gillar att interagera.

Användarvisningsbild
Kvadett

Inläggav Kvadett » 08 sep 2006 23:24

Kännner du mig så pass bra att du är säker på att det är det det handlar om? Själv ser jag det bara som en chans att hugga när någon blottar sin nacke. Bara för att det är kul. Kanske möjligtvis också för att jag är intresserad av att höra hur olika människor motiverar sina uttalanden.

Men vad vet jag. Du kanske har rätt. Jag är inte psykolog, bara en person som gillar att interagera.

Handen på hjärtat så mår jag såpass bra denna dagen att det enda jag vill hälsa dig är en trevlig helg, självklart svarar du precis som det faller dig in.

Igår kväll trillade det in lättförtjänta pengar på kontot och allt är på topp, är för tillfället hemma och skall vidare till en "stor stad" i min närhet och möta världen ikväll med 2 av mina närmaste vänner.

Om en liten stund bli det "långbil" och förbeställda platser!

Absolut ingen baktanke i form av kontra,kontras med detta inlägg, utan ville bara förmedla en bit av min lycka.

Som sagt så får alla ha en trevlig helg och njut av livet till fullo.

/ Kvadett.

Användarvisningsbild
Anders H
Kontakt:

Inläggav Anders H » 09 sep 2006 08:34

Ska jag ha en trevlig helg? Tack! Jag ska göra mitt yttersta. För dig har det redan börjat ordna upp sig ser ja. :-)

Katana

Re: Några knarkiga bilder:

Inläggav Katana » 08 okt 2006 20:32

Klipp

Katana

Re: Några knarkiga bilder:

Inläggav Katana » 08 okt 2006 20:36

Jag märker iaf. att så fort jag hittar ngn. struktur i kaoset stannar rörelsen. Likaså om jag fokuserar på ngn. fast punkt. No more snake skin.

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Hjärnan

Inläggav Algotezza » 08 okt 2006 21:00

Den mänskliga hjärnan är gjord för att hallucinatoriskt skapa mönster (som inte finns i verkligheten), med eller utan hjälp av droger.

A
Algotezza aka Algotezza

Katana

Re: Hjärnan

Inläggav Katana » 08 okt 2006 21:22

I brist på struktur blir det ju kaos- kan inte vara intet så...

Användarvisningsbild
FIG
Kontakt:

Inläggav FIG » 09 okt 2006 07:52

Jag tog en närmade titt på dom,
hjärna förker hitta ett mönste genom att vända det eller något sånt,
och då uplever vi att dom rörsig
har väll med att det är bilder som är svåra att se
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com

Återgå till "Galleri"