Jag ritar då i photoshop, och använder känslor, krafter och tankar till varje färg, jag försöker göra saker jag kan smälta in i och bli påverkad av.
Det mesta jag gjort finns att skåda på http://writeitdown.deviantart.com
Min konst..
Moderator: Moderatorgruppen
Min konst..
Jag drömmer, alltså sover jag.
Suck... Ingen vill se "konst" där du har gjort 5 filters i ps och kluddat med lite olika effekter och färger osv.
Hellre dålig konst än dålig konstkritik. Du tycks tycka annorlunda, annars förstår jag då rakt inte varför du ägnar dig åt att skriva sådär meningslösa inlägg. Enklare då att låta bli, eller har du ett trängande behov av att låta oss veta vad du tycker och känner?
Three dots after each sentence does not automatically make your nonsense sound profound...
archaxe
Ditt inlägg är ungefär lika jälva meningslöst.
Jag tycker det är allmänt patetiskt att lägga ut bilder som man gjort på fem minuter i programmet photoshop där man dessutom har använt lite filters, effekter osv.
Jag har inget emot konst man gör via datorn men någon måtta för det vara. Vill bara berätta för trådskaparen att detta inte enligt mig är bra konst.
Konst ska väl ändå inte vara när man klickar lite hit och dit 5ggr sedan har man skapat sin bild? Jag kan en hel del om ps och jag vet att det han har gjort tar cirka 5 minuter, om inte mindre. (blir ungefär, 4-5 klick för att få fram det han har gjort).
Eftersom det är såpass simpel "konst" så kan jag inte ge någon direkt konstruktiv kritik.
Ditt inlägg är ungefär lika jälva meningslöst.
Jag tycker det är allmänt patetiskt att lägga ut bilder som man gjort på fem minuter i programmet photoshop där man dessutom har använt lite filters, effekter osv.
Jag har inget emot konst man gör via datorn men någon måtta för det vara. Vill bara berätta för trådskaparen att detta inte enligt mig är bra konst.
Konst ska väl ändå inte vara när man klickar lite hit och dit 5ggr sedan har man skapat sin bild? Jag kan en hel del om ps och jag vet att det han har gjort tar cirka 5 minuter, om inte mindre. (blir ungefär, 4-5 klick för att få fram det han har gjort).
Eftersom det är såpass simpel "konst" så kan jag inte ge någon direkt konstruktiv kritik.
- Avantgardet
Tills du har något intressant att komma med kan du väl hålla käften, då. Ingen vill läsa när du spyr galla över någons photoshop-alster; vad fick dig att tro det? Varför tar du dig ens tiden att skriva sådana kommentarer när det vore bättre för alla inblandade om du istället drog en tyst suck och gick vidare till nästa tråd? Vild gissning; för att du på något sätt tror att vi är intresserade av vad du tycker.
Ingen kanske är intresserad av Irchas photoshop-alster, men vi är desto mindre intresserade av vad du tycker om det, speciellt om det enda du kan åstadkomma är meningslöst, rackande, icke-konstruktivt dravel.
Ingen kanske är intresserad av Irchas photoshop-alster, men vi är desto mindre intresserade av vad du tycker om det, speciellt om det enda du kan åstadkomma är meningslöst, rackande, icke-konstruktivt dravel.
Three dots after each sentence does not automatically make your nonsense sound profound...
Menar mer att om man klickar tre gånger i ett program och det tar ungefär 5min. Har ingen direkt tanke bakom utan bara klickar runt i ett program och får fram något mög.
Kallar inte det konst .slut, skiter fullständigt i vad ni andra tycker, detta är vad jag tycker och anser.
Nej jag vill inte bara dra en suck och gå vidare till nästa tråd, vill visa mitt misstycke.
archaxe som jag sa innan, det går i princip inte att komma med någon konstruktiv kritik på dessa "verk". Och om man gör en tråd och vill att folk ska se det man gjort, vill man då inte veta vad andra tycker? Även om det inte är konstruktiv kritik?
Kallar inte det konst .slut, skiter fullständigt i vad ni andra tycker, detta är vad jag tycker och anser.
Nej jag vill inte bara dra en suck och gå vidare till nästa tråd, vill visa mitt misstycke.
archaxe som jag sa innan, det går i princip inte att komma med någon konstruktiv kritik på dessa "verk". Och om man gör en tråd och vill att folk ska se det man gjort, vill man då inte veta vad andra tycker? Även om det inte är konstruktiv kritik?
Jag använder färger jag känner för, det här handlar inte om några random klick jag har gjort, jag har ritat och använt filter för att få fram färger och saker jag gillar. Resten finns i pmet du skickade mig. Vet inte hur du kan bli så less på en 15 årings konst, så att du inte bara svarar på tråden utan meddelar mig för att det ska få någon effekt, det här är konst, du kanske inte gillar det, eller hur jag gör det, men det är konst lika mycket som det picasso gjorde var konst.
Håll huvudet kallt hörru.
Håll huvudet kallt hörru.
Jag drömmer, alltså sover jag.
archaxe skrev:Varför tar du dig ens tiden att skriva sådana kommentarer när det vore bättre för alla inblandade om du istället drog en tyst suck och gick vidare till nästa tråd? Vild gissning; för att du på något sätt tror att vi är intresserade av vad du tycker.
Tam gissning: För att JBS tror sig vara konstnärligt överlägsen Ircha. Hans konst kanske har blivit väldigt hårt kritiserad, och nu känner han att han behöver sparka neråt för att hävda sig. Han tror kanske att han får mer bekräftelse och kärlek om han är bättre än andra, egentligen är han nog bara ledsen och känner sig missförstådd. Innerst inne är han nog ganska snäll.
Och... är all konst verkligen likvärdig? Kanske egnen tråd - material.
Mina 5 öre