Pingsvin:
Jag saxar från reglerna på detta forum: (min fetstil)
"För följande ämnen ställs särskilt höga krav på att
tillföra något nytt till debatten:"
*Definitionsfrågor av typen "Vad är filosofi?" eller mer allmänt "Vad är X?". Vi hänvisar till Google där man kan använda kommandot [define:] samt till Wikipedia, eller någon av de många uppslagsverk i bokform som folk nyttjade under Tiden Före Internet.
Finns Gud?/Vad är Gud?/Gudsbevis: Se "Vad är X?" ovan. Google och Wikipedia är utmärkta referenser även för argument för och emot Guds existens."
Det här är alltså en punkt som det
uttalat står i reglerna att man skall vara försiktig med att starta trådar kring, och att ett grundkrav är att man försöker
tillföra något nytt.
Att bara ställa innehållslösa frågor av "vad är X?"-typen ger inte någon läsare någon behållning
alls, det är bara ett slappt sätt att försöka få tag i information som lika gärna kan googlas fram eller slås upp i böcker.
jag har lärt mig mycket av att läsa andras åsikter o.s.v på det här forumet också, som har hjälpt mig i mina uppgifter. Eftersom du nu kollat upp att jag "bara bett om hjälp till skoluppgifter" måste du ju även ha sett att jag inte ha fått så extremt mycket svar heller.. så jag lär ju knappast ha fått så stor hjälp till något som jag inte tidigare visste, eller hur?
Hur ska du ha det, din pajas?
Har du lärt dig mycket som hjälpt dig i dina skoluppgifter, eller har du knappast fått hjälp till något du inte tidigare visste? Jag väntar här vid sidan om tills du är färdig med att argumentera mot dig själv.