hovnarr skrev:Jag inbjuder så många som möjligt att reproducera experimentet. Ett tips är att inte tänka på något annat än en kraft som går runt, runt, runt, runt - då börjar den lilla rackaren snurra nästan av sig självt.
Hej hovnarr och alla andra
Ska testa experimentet direkt när jag kommer hem!!
Har inte befattat mig med det "paranormala" på länge. För många år sedan tog jag reda på en massa fakta angående det mesta.
Att förflytta eller försöka påverka saker och ting med tanken har dock alltid intresserat mig men jag vet inte om jag har den begåvningen.
Har vid ett par tillfällen märkt att jag ser en en viss bild framför mig, typ ett föremål som slåss omkull men jag ser bara att den ramlar och sekunden senare händer det. Jag har inte hunnit uppfatta det hela förrän eller föremålet verkligen faller och inte förrän det hela "verkligen" har hänt fattar jag vad som har hänt. Det har hänt vid flera tillfällen och jag har försökt att påverka det hela genom att föröka fånga föremålet eller på något sätt förhindra proceduren som jag en kort stund innan uppfattar för mig själv. Har dock aldrig lyckats, eftersom jag som sagt inte uppfattar det hela som jag vill. Det är mer som att jag helt plötsligt "ser något" och undrar då givetvis vad det nu var för en "tanke". Jag är egentligen inte tillräckligt kvick att uppfatta situationen som jag vill, eftersom det kommer så oväntat.
Skulle gärna vilja träna upp det men har svårt för det.